De sk*** ekstra kilo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
14 svar
4 synes godt om
19. juni 2014

Bell'star

Inspireret af "maven efter fødsel-tråden"

Efter jeg læste den tråd, fik jeg indtryk af, at de fleste er tilbage på deres startvægt, dog med vægten fordelt lidt anderledes.
Og så tænker jeg bare lige på, om jeg er den eneste det stadig, snart 10måneder efter, kæmper med ca 10kilo mervægt end inden graviditet?

Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal komme af med dem, de har ligesom bare indfundet sig og har ikke tænkt sig at forsvinde igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

BigHope13

Bell'star skriver:

Efter jeg læste den tråd, fik jeg indtryk af, at de fleste er tilbage på deres startvægt, dog med vægten fordelt lidt anderledes.
Og så tænker jeg bare lige på, om jeg er den eneste det stadig, snart 10måneder efter, kæmper med ca 10kilo mervægt end inden graviditet?

Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal komme af med dem, de har ligesom bare indfundet sig og har ikke tænkt sig at forsvinde igen

Du er bestemt ikke alene
Tog 28 kg på under graviditeten, (meget væske) tabte de 17 kg i løbet af den første uge efter fødslen. Men nu 7 mdr senere har jeg taget 7 kg på kan bare overhoved ikke finde overskuddet til at få motioneret, og trangen til det søde har taget overhånd.

Så nej du er ikke alene

Anmeld

19. juni 2014

Hullabullabulla

Bell'star skriver:

Jeg vejer godt 20 kg mindre end før min graviditet, og har tabt næsten 45 kilo siden fødslen.. Men har hørt om mange som flere år efter stadig kæmper med de ekstra kilo, det er som om de bare sidder ekstra godt fast

Anmeld

19. juni 2014

Bell'star

BigHope13 skriver:

Du er bestemt ikke alene
Tog 28 kg på under graviditeten, (meget væske) tabte de 17 kg i løbet af den første uge efter fødslen. Men nu 7 mdr senere har jeg taget 7 kg på kan bare overhoved ikke finde overskuddet til at få motioneret, og trangen til det søde har taget overhånd.

Så nej du er ikke alene

Ååh, det er jeg "glad" for at høre - ikke at jeg er glad for at du også kæmper, men er glad for jeg ikke er alene

Jeg har det på samme måde, jeg tog dog kun 12kilo på i min graviditet, men de 10kilo blev så (på trods af at 3650g baby, moderkage osv forsvandt)

Jeg kan kun finde motivation til at træne i nogle korteperioder, og når man samtidig har en svaghed for søde sager, så sker der ligesom ikke rigtig noget på vægten/massefylden SUK!

Anmeld

19. juni 2014

Bell'star

Britt88 skriver:

Jeg vejer godt 20 kg mindre end før min graviditet, og har tabt næsten 45 kilo siden fødslen.. Men har hørt om mange som flere år efter stadig kæmper med de ekstra kilo, det er som om de bare sidder ekstra godt fast

Hold da op, hvor flot! Hvor ville jeg ønske det var mig (jeg kunne også godt undvære en 10kilo MERE end de ekstra 10 der stadig hænger ved )

Har du gjort noget specielt for det, eller er der bare kommet lidt automatisk? (Og har du nogen gode mirakel-råd? )

Anmeld

19. juni 2014

sulo

Bell'star skriver:

Tog knap 20 kg på, de 10 tabte jeg på 2 mdr, siden har jeg tabt 400 gram og taget et kg på igen.

De vil bare ikke slippe og vægten står helt stille, knap 8 mdr efter fødslen.

Anmeld

19. juni 2014

Bell'star

sulo skriver:

Tog knap 20 kg på, de 10 tabte jeg på 2 mdr, siden har jeg tabt 400 gram og taget et kg på igen.

De vil bare ikke slippe og vægten står helt stille, knap 8 mdr efter fødslen.

Det lyder som hos mig, der med at vægten bare står stille. Selv når man virkelig går all In og overholder alle slanketips, forbliver nålen bare på samme tal - de er umulige at komme af med..

Anmeld

19. juni 2014

BigHope13

Bell'star skriver:

Ååh, det er jeg "glad" for at høre - ikke at jeg er glad for at du også kæmper, men er glad for jeg ikke er alene

Jeg har det på samme måde, jeg tog dog kun 12kilo på i min graviditet, men de 10kilo blev så (på trods af at 3650g baby, moderkage osv forsvandt)

Jeg kan kun finde motivation til at træne i nogle korteperioder, og når man samtidig har en svaghed for søde sager, så sker der ligesom ikke rigtig noget på vægten/massefylden SUK!

Hov kan se jeg har skrevet forkert, tog ca 18 kg på ikke 28 heldigvis

Hmm ja man undre sig over hvorfor man ikke taber sig mere ved fødslen når nu man tager babyen og diverses vægt og trækker det fra, men ja det er noget forunderligt noget

Og ikke nok med at det hele så også nar sat sig anderledes på kroppen så sidder det også Big time fast

Anmeld

19. juni 2014

Bell'star

BigHope13 skriver:

Hov kan se jeg har skrevet forkert, tog ca 18 kg på ikke 28 heldigvis

Hmm ja man undre sig over hvorfor man ikke taber sig mere ved fødslen når nu man tager babyen og diverses vægt og trækker det fra, men ja det er noget forunderligt noget

Og ikke nok med at det hele så også nar sat sig anderledes på kroppen så sidder det også Big time fast

Hehe, der tabte du lige 10kilo lynhurtigt der - det er sådan man gør

Men ja, de sidder åbenbart fast, og jeg er begyndt at tænke over hvad nu når man engang måske skal have en til!? Det går jo ikke at der følger 10 ekstra kilo med hver gang, der bare er kommer for at blive

Anmeld

19. juni 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Bell'star skriver:

du er bestemt ikke alene... jeg mangler stadig 17 kg efter at have fået to børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.