180grader vending

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

jeslou

BabyFreia skriver:

Jeg var selv meget tæt på at få udskrabning,  da gynækologen var usikker på,  om medicinen havde virket. Fik mange smerter med medicinen,  men ikke rigtig blødning med det samme - først rigtig 2 dage efter. 

Var derfor til ekstra scanning,  hvor restvævet heldigvis var kommet ud.

Så jeg slap for udskrabning. 

Håber du kommer dig hurtigt igen

Okay, dejligt at det lykkedes med en MA. Eller ved ikke om man kan sige dejligt - håber du forstår hvad jeg mener.

Og det håber jeg også. Min kæreste og jeg har fået snakket godt om tingene og vi vil fortsat prøve at blive gravid igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

jeslou

sandramor skriver:

Åårh det gør mig ondt 

Har selv prøvet det 2 gange.... Første gang havde jeg set hjerteblink 5 dage før og så begyndte jeg at bløde og vupti så var fosteret dødt 

Anden gang havde jeg været til scanning i uge 11+4 og da havde baby det fint... Kom til scanning 3 dage senere for at få lavet NF og så var der ingen liv længere 

Så ja det var også meget uvirkeligt.... Så føler med dig

Årh det må have været nogle hårde omgange - det er jeg ked af at høre

Og ja, det er ikke til at forstå at det kan tage sådan en vending. Men vi prøver at se så positivt på det, som man nu kan og vil prøve igen at blive gravid. 

Og mange tak 

Anmeld

20. juni 2014

Mor til F

jeslou skriver:

Okay, dejligt at det lykkedes med en MA. Eller ved ikke om man kan sige dejligt - håber du forstår hvad jeg mener.

Og det håber jeg også. Min kæreste og jeg har fået snakket godt om tingene og vi vil fortsat prøve at blive gravid igen

Tror godt jeg forstår hvad du mener - det er noget skidt,  når det ender i ufrivillig abort

Men alligevel lidt befriende,  ikke at skulle have udskrabning. Kroppen klarede det "heldigvis" af sig selv. 

Jeg var i hvertfald nervøs for det,  da jeg havde så mange smerter og troede kun det ville gøre mere ondt,  at få udskrabning - men det ved jeg jo ikke.  

Anmeld

20. juni 2014

jeslou

BabyFreia skriver:

Tror godt jeg forstår hvad du mener - det er noget skidt,  når det ender i ufrivillig abort

Men alligevel lidt befriende,  ikke at skulle have udskrabning. Kroppen klarede det "heldigvis" af sig selv. 

Jeg var i hvertfald nervøs for det,  da jeg havde så mange smerter og troede kun det ville gøre mere ondt,  at få udskrabning - men det ved jeg jo ikke.  

Præcis.

i dag er så dagen. Har ikke måtte spise siden kl.24 og må ikke drikke noget fra nu af og frem til operationen. Men hold op det er svært i og med jeg har fået så ondt i maven pga al den nervøsitet. 

Anmeld

20. juni 2014

Mor til F

jeslou skriver:

Præcis.

i dag er så dagen. Har ikke måtte spise siden kl.24 og må ikke drikke noget fra nu af og frem til operationen. Men hold op det er svært i og med jeg har fået så ondt i maven pga al den nervøsitet. 

Det lyder bestemt ikke rart den nervøsitet,  kunne man godt undvære. 

Hvornår har du fået tid idag?

for,  at alt går som det skal. 

Anmeld

21. juni 2014

jeslou

BabyFreia skriver:

Det lyder bestemt ikke rart den nervøsitet,  kunne man godt undvære. 

Hvornår har du fået tid idag?

for,  at alt går som det skal. 

Havde tid kl.12:15, men kom først ind kl.14:20 

Men er kommet hjem igen og alt forløb sig rigtig fint. Så nu skal jeg bare vente på næste mens og så kan vi begynde igen med at blive gravide 

Anmeld

21. juni 2014

Mor til F

jeslou skriver:

Havde tid kl.12:15, men kom først ind kl.14:20 

Men er kommet hjem igen og alt forløb sig rigtig fint. Så nu skal jeg bare vente på næste mens og så kan vi begynde igen med at blive gravide 

Det er godt at høre,  at alt er gået som det skulle men det var godt nok lang ventetid øv.

for,  at din krop snart finder sig selv igen. 

Anmeld

21. juni 2014

ønskebørn74

sandramor skriver:

Åårh det gør mig ondt 

Har selv prøvet det 2 gange.... Første gang havde jeg set hjerteblink 5 dage før og så begyndte jeg at bløde og vupti så var fosteret dødt 

Anden gang havde jeg været til scanning i uge 11+4 og da havde baby det fint... Kom til scanning 3 dage senere for at få lavet NF og så var der ingen liv længere 

Så ja det var også meget uvirkeligt.... Så føler med dig

Anmeld

21. juni 2014

ønskebørn74

jeslou skriver:

Præcis.

Anmeld

21. juni 2014

jeslou

BabyFreia skriver:

Det er godt at høre,  at alt er gået som det skulle men det var godt nok lang ventetid øv.

for,  at din krop snart finder sig selv igen. 

Ja, håber jeg også. For det var bare den skønneste oplevelse, at finde ud af, at så snart spiralen var kommet ud blev jeg gravid. Men bløder ikke så meget efter indgrebet, så tror på min krop er ved at være sig selv, og at min mens snart kommer . Men en positiv ting er, at nu ved vi, at vi kan blive gravide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.