jeslou skriver:
Åh øv, så skete det jeg frygtede
.
Jeg har, efter at have haft pletblødninger i 5 dage, været til lægen i dag, hvorefter hun sendte mig videre til gynækologisk akutklinik, med den besked at det så fint ud, men nu kunne jeg komme til scanning og derved få ro i sindet. Det var så bare ikke lige den nyhed jeg håbede på at få at vide, da jeg blev scannet. De fortalte mig, at fosteret ingen hjertelyd havde og det nok lige var stoppet med at slå indenfor de sidste par dage
. Er i chok og ulykkelig, da det kom så uventet. Har ingen symptomer haft på at jeg var igang med at abortere (i form af smerte og mens blødning).
Er forvirret for så hjertelyd for fulde drøn i torsdags og i dag ingen. Hvordan kan det lade dig gøre? Og hvor længe gik der for jer inden I blev gravide igen??
Av
Det er jeg ked af at høre! Sender et
afsted til dig.
Jeg havde selv en SA med tvillinger i 9. uge, i september 13, endte som en MA, da jeg måtte have medicin. Min krop var langsom til at udskille restvævet, og det kan være farligt, hvis det går for langsomt, pga. risiko for infektion i livmoderen 
Jeg blev efterfølgende fulgt med blodprøver hver 2-3 dag, indtil HCG var faldet til under 10.
Der gik 18 dage fra jeg fik medicin, til HCG var faldet.
Efterfølgende blev kæresten og jeg enige om at forsøge igen. Vi sexede hver 2 dag.
2 uger efter HCG var faldet, fik jeg æl og blev gravid 
Det er meget forskelligt, hvor hurtigt det går, med at blive gravid igen.
Nogle påstår, det er nemmere, når kroppen lige har været gravid. Om det er sandt, tør jeg ikke sige.
Håber snart du får 2 streger på testen igen