Tilbagebeholdt mit løn? (Politisag)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2014

Mimic

I know, I know...  men det er lidt sjovt. (Slemme mig)

True True, synd at man ikke har noget mere fornuftigt at få tiden til at gå med

det vil være spild af tid at gå ned på hans niveau og forsøge at gøre ham glad

Til TS: vil bare sige, jeg tror ikke du får noget ud af en politisag, men derimod tror jeg du vil få noget ud af at kime fagforeningen eller advokaten ned, til de kommer med svar på hvad der skal ske, det er IKKE ok at de trækker den meget længere (var du medlem af fagforening??) ellers Ring til kommunen og bliv ved til de er kommet med en afklaring og vigtigst af alt, få ALT på skrift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

TNBC

Mimic skriver:

True True, synd at man ikke har noget mere fornuftigt at få tiden til at gå med

det vil være spild af tid at gå ned på hans niveau og forsøge at gøre ham glad

Til TS: vil bare sige, jeg tror ikke du får noget ud af en politisag, men derimod tror jeg du vil få noget ud af at kime fagforeningen eller advokaten ned, til de kommer med svar på hvad der skal ske, det er IKKE ok at de trækker den meget længere (var du medlem af fagforening??) ellers Ring til kommunen og bliv ved til de er kommet med en afklaring og vigtigst af alt, få ALT på skrift

Ja, dog har jeg en anden debat kørende med ham... For jeg forstår virkelig ikke hans tankegang. den giver slet ingen meninger. Han har åbenbart en meninger om at forældre i dag er forkælet, fordi man vil have sine børn med på ferie. 

Anmeld

19. juni 2014

Chellie

Don't feed the troll. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.