Tilbagebeholdt mit løn? (Politisag)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.224 visninger
32 svar
16 synes godt om
18. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej piger

Min chef vil ik give mig mit løn :/ da jeg blev sygemeldt .. Fagforening Ka ik give noget da det skal kommunen når man er sygemeldt

Har en advokat på sagen men fet går langsomt og regner ikk med at få noget i næste måned har ingenting og har to børn

Kan jeg melde det til politiet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

Patriark

Anonym skriver:

Hej piger

Min chef vil ik give mig mit løn :/ da jeg blev sygemeldt .. Fagforening Ka ik give noget da det skal kommunen når man er sygemeldt

Har en advokat på sagen men fet går langsomt og regner ikk med at få noget i næste måned har ingenting og har to børn

Det går næppe hurtigere. Hvad med din bank? 

Anmeld

18. juni 2014

Morjanne76

Hej piger

Kan din fagforening Ikke hjælpe dig med at føre sagen? 

og kan du få sygedagpenge fra kommunen måske?

Politiet kan du ikke anmelde det ved, men din fagforening tager sig af disse sagen

Anmeld

18. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

fagforeningen kan køre sagen som brud på overenskomsten hvis din løn er mere end 14 dage forsinket...

been there og så kunne arbejdspladsen pludselig godt finde pengene indenfor 2 dage fremfor 1½ uge som de ellers startede med at ligge ud med at sige...

hvis din egen fagforening påstår de ikke kan hjælpe dig med at få din løn så skal du skifte fagforening...

HUSK at A-kasse IKKE er det samme som en fagforening... der er nogen der desværre ikke er opmærksomme på at der er A-kasser der "lader som om" de er fagforeninger også indtil man rent faktisk har brug for deres hjælp...

Anmeld

18. juni 2014

hesøth

Anonym skriver:

Hej piger

Altså hvis du er blevet sygemeldt, så skal din arbejdsplads melde dig syg i systemet og oplyse kommunen om de udbetaler løn, hvis de ikke udbetaler løn, så får du sygedagpenge af kommunen, hvis du altså er berettiget til det.

Gå ned og tal med kommunen, de kan fortælle, hvad og hvordan du kan forholde dig.

Advokat og politi er måske ikke lige det første man skal gøre.

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Min fagforening er lederne

De sagde de gør alt hvad de kan men bar svært at tvinge manden til at give mig løn

Til kommunen har de sagt at jeg får min løn som før men det usandt

Anmeld

19. juni 2014

morfar47

Anonym skriver:

Hej piger

få et job !

Morfar 47

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

morfar47 skriver:

få et job !

Morfar 47

Seriøst?!?! oprettede du en profil, bare for at skrive det? Har du ikke noget bedre at tage dig til end at skrive åndsvage ting?

Anmeld

19. juni 2014

morfar47

du må da have et seriøst problem...

Hvad er der galt . ?

morfar 47

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

morfar47 skriver:

du må da have et seriøst problem...

Hvad er der galt . ?

morfar 47

du skriver til en sygemeldt at hun skal finde et job. Hvorfor tror du hun er sygemeldt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.