Jeg melder mig forsigtigt ind her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2014

Louise H.

LiLyKa skriver:

Kan jeg godt forstå, men så kan du få en masse ideer 

Ja det er jo det. Det er også dejligt at kunne læse om andre i samme situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Lililili

Ja det er jo det. Det er også dejligt at kunne læse om andre i samme situation

Jeg fik det konstateret fabruar 2013 efter forgæves babyforsøg i 2 år. Efter jeg fandt ud af det, har jeg 100 % levet efter min pco. For mig er det ikke et valg om jeg kan holde den måde at spise, eller ikke kan, for mig er det en nødvendighed, for ikke istedet at få sukkersyge, for ikke at skade lever og muskler, for ikke at have det dårligt og for at kunne få børn. Jeg fik metformin marts 2013 og via det og min kost blev jeg gravid måneden efter. Bare en lille succes historie. Og som bonus røg der 25 kg, 9 af dem i graviditeten 

Anmeld

20. juni 2014

Louise H.

LiLyKa skriver:

Jeg fik det konstateret fabruar 2013 efter forgæves babyforsøg i 2 år. Efter jeg fandt ud af det, har jeg 100 % levet efter min pco. For mig er det ikke et valg om jeg kan holde den måde at spise, eller ikke kan, for mig er det en nødvendighed, for ikke istedet at få sukkersyge, for ikke at skade lever og muskler, for ikke at have det dårligt og for at kunne få børn. Jeg fik metformin marts 2013 og via det og min kost blev jeg gravid måneden efter. Bare en lille succes historie. Og som bonus røg der 25 kg, 9 af dem i graviditeten 

Hold da op det er godt gået!

Jeg vil også gøre det der er bedst for mig og det er også derfor jeg lige nu står som et stort spørgsmålstegn. Netop fordi jeg ikke er ligeglad!

Anmeld

20. juni 2014

Louise H.

LiLyKa skriver:

Hvordan er det at metformin virker?

Anmeld

20. juni 2014

Lililili

Jeg kan anbefale bogen " spis dig gravid". Der står alt om pco og der er nogle suuuuper gode lister over hva man må og ikke må spise. Det er den jeg lever efter, efter anbefaling fra klinikken. Den er alle pengene værd. Held og lykke med det hele 

Anmeld

20. juni 2014

Lililili

Louise <3 Isabella skriver:

Hvordan er det at metformin virker?

Det hjælper insulinen ud af kroppen, så der kan komme ægløsning. Og så har man nemmere ved at tabe sig, når insulinen er væk  Det er sukkersygemedicin. 

Anmeld

20. juni 2014

Louise H.

LiLyKa skriver:

Jeg kan anbefale bogen " spis dig gravid". Der står alt om pco og der er nogle suuuuper gode lister over hva man må og ikke må spise. Det er den jeg lever efter, efter anbefaling fra klinikken. Den er alle pengene værd. Held og lykke med det hele 

Den er jeg blevet anbefalet af flere og købe, så det vil jeg da helt sikkert.
Måske man kan låne den på biblioteket til en start

Anmeld

20. juni 2014

Louise H.

LiLyKa skriver:

Det hjælper insulinen ud af kroppen, så der kan komme ægløsning. Og så har man nemmere ved at tabe sig, når insulinen er væk  Det er sukkersygemedicin. 

Ja okay. Det var da smart

Anmeld

20. juni 2014

Lililili

Louise <3 Isabella skriver:

Den er jeg blevet anbefalet af flere og købe, så det vil jeg da helt sikkert.
Måske man kan låne den på biblioteket til en start

Det tror jeg godt man kan. Eller måske købe den brugt. Personligt bruger jeg min som opslagsbog, så er glad for at have den selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.