Ja jeg havde egentlig overvejet at være anonym, som jeg har været så mange andre gange.
Men hvorfor? Det er jo ikke fordi det er en hemmelighed. I hvert fald ikke over for jer. Så her er jeg... I en gruppe jeg ikke regnede med at skulle tilhøre. Vores første barn fik vi jo i første forsøg.
Vi har nu forsøgt at få baby nr 2 i 15 mdr og i går var jeg til første konsultation hos min gynækolog.
Her fik vi en god snak, bestilt tid til diverse prøver og en gennemskyldning, som skal udføres den 16. august.. Jeg føler der er 100 år til

Nå men jeg blev scannet og gynækologen fandt en masse små æg. Hun nævnte at det nok kunne betyde at jeg har pco. En sygdom, som jeg ikke kender ret meget til.
Hun sagde også at jeg højst sandsynligt skal starte på pergotime og hvis det ikke hjælper skal jeg have sprøjte osv.
Jeg er desuden overvægtig og skal tabe mig, hvilket jeg jo selvfølgelig godt var klar over.
Hold nu op hvor er det alt sammen forvirrende. Jeg synes der er rigtig mange ting at holde styr på.
Jeg føler mig lidt som Bambi på glatis og en smule alene. Det hele er så nyt og forvirrende, men jeg kender ingen der har været det samme igennem. Så nu håber jeg, at i kan bære over med mig det næste stykke tid, for der kommer sikkert mange spørgsmål herfra

Er der nogen der kan fortælle mig om pco? Er der nogle forbehold man skal tage? Og hvad betyder det for mig og min krop?
På forhånd tak for svar
Anmeld