Ægløsning i 2 dage????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Ah det er vist minimalt eftersom man kan se noget af indlægget ved at holde musen henover emnet..

Men også lige meget 

Ikk på telefon? Og når det er fejl mener jeg jo at jeg ved et uheld med min store pølsefinger fik trykket på en forkert tråd. Sker faktisk tit. Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

Anonym trådstarter

TrineMine86 skriver:

Ja men mange inkl mig selv kigger alle tråde igennem uden at kommentere, det har ikke noget at gøre med hvem der er populære eller ej.. 

Lavede en tråd hvor 1600 kiggede på det, men bliver da ikke fornærmet over at "kun" 30 kommenterede det, det lyder lidt barnligt i mine øre.. 

Hmmmm... Lyder underligt i mine ører at man kigger alle indlæg igennem i stedet for kun dem som man måske kan hjælpe...

Anmeld

18. juni 2014

Sahara82

Anonym skriver:

Ja det er desværre lidt sløjt herinde efterhånden. 

Jo sex hver anden dag skulle dække det ind men når nu kæresten er meget væk hjemmefra så er det rart at holde styr på ægløsning 

Kender det, så er det fint at kunne "kalde" ham hjem for en stund
Held og lykke med projektet!

Anmeld

18. juni 2014

TrineMine86

Anonym skriver:

Hmmmm... Lyder underligt i mine ører at man kigger alle indlæg igennem i stedet for kun dem som man måske kan hjælpe...

Det kan godt være det er mærkeligt, men sådan er jeg nu bare.. 

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Sarah82 skriver:

Kender det, så er det fint at kunne "kalde" ham hjem for en stund
Held og lykke med projektet!

Ja nemlig  og tak

Anmeld

19. juni 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

De er som en anden skriver negative alle sammen,da det er HELE test stregen,der skal være lige så tydelig eller tydeligere end kontrol stregen,og det er ingen af dine test,så jeg ville teste videre.

Der ud over kan LH niveauet være på max i helt op til 7 dage,men man har stadig ÆL 24-36 timer efter den første positive test.

Anmeld

19. juni 2014

Mack

Anonym skriver:

Underligt? Den forstår jeg ikke helt? Må man ikke interessere sig for noget hvor man ved man ikke kan hjælpe? Jeg læser meget herinde af interesse. Ofte er det problemstillinger jeg aldrig har mødt før eller hvor jeg har samme problem og ser med for at se om folk har et svar. Jeg har aldrig forestillet mig, at jeg skulle lægge en besked hvor min mening ikke hjalp ts, bare fordi jeg læste emnet af interesse. Jeg vidste heller ikke, at jeg var "underlig" fordi jeg læste af lyst herinde.

Men ... Jeg har altid to dage med positive tests. Jeg går ud fra, at det er stigende hormon niveau.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.