Ægløsning i 2 dage????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ingen af dem er positive.

????

Er ingen af dem positive???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2014

TrineMine86

Anonym skriver:

24 har kigget og ingen har en idé..

Bare glem det!!

Baby.dk er efterhånden kun for de populære herinde..!! 

Ej undskyld, hvad er det for noget at skrive? 

Folk skriver nok ikke noget, fordi de ikke har forstand på det, eller ikke ved hvad de skal skrive (inkl mig selv) 

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

TrineMine86 skriver:

Ej undskyld, hvad er det for noget at skrive? 

Folk skriver nok ikke noget, fordi de ikke har forstand på det, eller ikke ved hvad de skal skrive (inkl mig selv) 

Er nu ret sikker på at der er nogen blandt nu 76 der har kigget som kan hjælpe.. 

Og har da også fået nogle svar nu.

Det skal så lige siges at det absolut ikke er første gang at eg lægger noget op herinde uden at få et eneste svar trods næsten 100 har kigget og læst.

Sådan er der sikkert andre der har det også!

Anmeld

18. juni 2014

Rockertand

Anonym skriver:

????

Er ingen af dem positive???

Det synes jeg ikke, mens andre måske vil synes det. Hvis du har set en positiv test, er du ikke i tvivl, og dine er ikke overbevisende på nogen måde.
Jeg har altid foretrukket strimmel, da de er nemmere at sammenligne, når man kan placere dem helt op ad hinanden og følge udviklingen.

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det synes jeg ikke, mens andre måske vil synes det. Hvis du har set en positiv test, er du ikke i tvivl, og dine er ikke overbevisende på nogen måde.
Jeg har altid foretrukket strimmel, da de er nemmere at sammenligne, når man kan placere dem helt op ad hinanden og følge udviklingen.

Jeg har prøvet strimmel test og synes ikke de viser særlig tydelige streger 

Anmeld

18. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Er nu ret sikker på at der er nogen blandt nu 76 der har kigget som kan hjælpe.. 

Det skal så lige siges at det absolut ikke er første gang at eg lægger noget op herinde uden at få et eneste svar trods næsten 100 har kigget og læst.

Husk at mange klik også er fejlklik! Som fx mit 

Anmeld

18. juni 2014

Sahara82

Anonym skriver:

Kan man have ægløsning i 2 dage??

Har taget tre test. I går morges, i går aftes og nu til morgen.

De ser sådan ud...

Hvad skal jeg tro???

Følger lige med.. Spurgte om et ægløsningsspørgsmål for nogle dage siden, og fik kun et svar..
Men altså gælder det egentligt ikke bare om at sexe hver anden dag?? Så skulle man vel egentligt være dækket ind?

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Husk at mange klik også er fejlklik! Som fx mit 

Ah det er vist minimalt eftersom man kan se noget af indlægget ved at holde musen henover emnet..

Men også lige meget 

Anmeld

18. juni 2014

TrineMine86

Anonym skriver:

Ja men mange inkl mig selv kigger alle tråde igennem uden at kommentere, det har ikke noget at gøre med hvem der er populære eller ej.. 

Lavede en tråd hvor 1600 kiggede på det, men bliver da ikke fornærmet over at "kun" 30 kommenterede det, det lyder lidt barnligt i mine øre.. 

Anmeld

18. juni 2014

Anonym trådstarter

Sarah82 skriver:

Følger lige med.. Spurgte om et ægløsningsspørgsmål for nogle dage siden, og fik kun et svar..
Men altså gælder det egentligt ikke bare om at sexe hver anden dag?? Så skulle man vel egentligt være dækket ind?

Ja det er desværre lidt sløjt herinde efterhånden. 

Jo sex hver anden dag skulle dække det ind men når nu kæresten er meget væk hjemmefra så er det rart at holde styr på ægløsning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.