Deryan pop up weekendseng, nogen der kender den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2014

tarkoflen

Laulund87 skriver:

Godt nok et sidespring, men jeg har en alm rejseseng der står til at ryge ind i Mødrehjælpen. Hvis du kan bruge den må du få den?

Den er ikke brugt meget, nok 4 år gammel, og madrassen er tyk.

Det er da noget af et tilbud hvad er det for en og hvor befinder den sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

Laulund87

Det er da noget af et tilbud hvad er det for en og hvor befinder den sig?

Øhh godt spørgsmål. Jeg kan kigge i morgen?

Den er købt i Ønskebørn og mener den kostede 500 kr. Ikke den billigste model. Den er sort med en foldemadras til.

Hov den er i Råsted, lige udenfor Randers.

Anmeld

17. juni 2014

tarkoflen

Laulund87 skriver:

Øhh godt spørgsmål. Jeg kan kigge i morgen?

Den er købt i Ønskebørn og mener den kostede 500 kr. Ikke den billigste model. Den er sort med en foldemadras til.

Hov den er i Råsted, lige udenfor Randers.

Hmm måske jeg kan lokke brormand til at hente den, de bor i Borup nord for Randers, er det langt fra jer?

Hvis du vil af med den er jeg den glade modtager

Anmeld

18. juni 2014

Mor1986

tarkoflen skriver:

God ide at lade barnet lege med den

Hvad har l gjort når l ikke har sovet hjemme? Har l ikke haft brug for en seng til jeres barn?

Vi har altid sovet hjemme, så det var også derfor vi endte med at sælge den. For den blev aldrig brugt. Vi købte den i forbindelse med vi skulle giftes hvor vores datter så skulle sove ude. Det var den eneste gang i hendes to årig liv hun har sovet ude. 

Anmeld

18. juni 2014

FruJacobsen

Vi har Deryan pop-up telt. Vi bruger det på rejser, så vores børn kan sove i lufthavnen f.eks. Vi har det også med på tur, da det er nemt og praktisk, at barnet får sit eget lille rum jeg vil dog ikke bruge det som hverdagsseng...så skulle der hvert fald en tykkere madras i.

Anmeld

18. juni 2014

Laulund87

tarkoflen skriver:

Hmm måske jeg kan lokke brormand til at hente den, de bor i Borup nord for Randers, er det langt fra jer?

Hvis du vil af med den er jeg den glade modtager

Det kan vi sagtens aftale

Anmeld

18. juni 2014

tarkoflen

FruJacobsen skriver:

Vi har Deryan pop-up telt. Vi bruger det på rejser, så vores børn kan sove i lufthavnen f.eks. Vi har det også med på tur, da det er nemt og praktisk, at barnet får sit eget lille rum jeg vil dog ikke bruge det som hverdagsseng...så skulle der hvert fald en tykkere madras i.

Det er også kun som weekendseng den skal bruges, så det var for at vide hvordan den er til det

Anmeld

18. juni 2014

tarkoflen

Laulund87 skriver:

Det kan vi sagtens aftale

Det lyder godt! Jeg snakker lige med min bror om, om de vil hente den

Anmeld

18. juni 2014

modesty

tarkoflen skriver:

Ja som overskriften siger, er der nogle der kender denne seng? Vi overvejer den kraftigt, da vi ikke har ret meget plads, så det ville være skønt med en weekendseng, der ikke fyldte ret meget, når man ikke skulle bruge den

Det er denne vi overvejer at købe:

http://www.babygear.dk/born-paa-tur/rejseseng/rejs eseng-deryan-deluxe-junior-lilla.html

Vi brugte den første gang da søn var 8 mdr og sidste gang da han var 18 mdr. Et barn over den alder, ville jeg hellere ligge i en almindelig voksenseng eller på en madras. Men den er fin nok. Jeg synes ikke at madrassen er god. Selvom der er luft i er den tynd, og den er meget syntetisk, så vores søn svedte. Men det var nu nemt af afhjælpe, vi lagde bare et vattæppe ind som han kunne ligge på. Den har været god som rejseseng her. Vi havde den også altid lynet op.

Anmeld

21. juni 2014

tarkoflen

tarkoflen skriver:

Det lyder godt! Jeg snakker lige med min bror om, om de vil hente den

Hejsa. Nu har jeg talt med min bror og de vil gerne hente, vil du sende mig en adresse og et telefon nummer?

Det er så sødt af dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.