Deryan pop up weekendseng, nogen der kender den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.605 visninger
19 svar
7 synes godt om
17. juni 2014

tarkoflen

Ja som overskriften siger, er der nogle der kender denne seng? Vi overvejer den kraftigt, da vi ikke har ret meget plads, så det ville være skønt med en weekendseng, der ikke fyldte ret meget, når man ikke skulle bruge den

Det er denne vi overvejer at købe:

http://www.babygear.dk/born-paa-tur/rejseseng/rejs eseng-deryan-deluxe-junior-lilla.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

Isabella_mor

tarkoflen skriver:

Ja som overskriften siger, er der nogle der kender denne seng? Vi overvejer den kraftigt, da vi ikke har ret meget plads, så det ville være skønt med en weekendseng, der ikke fyldte ret meget, når man ikke skulle bruge den

Det er denne vi overvejer at købe:

http://www.babygear.dk/born-paa-tur/rejseseng/rejs eseng-deryan-deluxe-junior-lilla.html

kender nogen der har en magen til bare i en anden farve. og de har været rigtig glade for den når de var på camping osv..  

Anmeld

17. juni 2014

tarkoflen

Isabella_mor skriver:

kender nogen der har en magen til bare i en anden farve. og de har været rigtig glade for den når de var på camping osv..  

Og barnet har ikke brokket sig over ikke at kunne rejse sig i sengen eller komme ud?

Det er under kraftig overvejelse om ikke det er sengen vi skal have, men den er jo også lidt dyr :/ og så har jeg tænkt på om madrassen er for tynd...

Beklager de mange spørgsmål, når nu det ikke er din egen seng, men måske du ved det

Anmeld

17. juni 2014

Isabella_mor

tarkoflen skriver:

Og barnet har ikke brokket sig over ikke at kunne rejse sig i sengen eller komme ud?

Det er under kraftig overvejelse om ikke det er sengen vi skal have, men den er jo også lidt dyr :/ og så har jeg tænkt på om madrassen er for tynd...

Beklager de mange spørgsmål, når nu det ikke er din egen seng, men måske du ved det

den blev brugt til et mindre barn som ikke kunne rejse sig op og stå endnu... mener jeg...

Anmeld

17. juni 2014

Mor1986

Vi havde den. Madrassen er faktisk fin da det er en slags luft madras. Vores datter har kun sovet i den en gang, og der var toppen ikke lynet. Det gik super fint. Min niece h sovet i den og toppen var heller ikke lynet. Det gik osse fint hun skulle dog have at vide hun skulle lægge sig ned, og en venindes datter har også sovet der i uden problemer. Vores egen og venindes datter var et år, min niece to år.

Anmeld

17. juni 2014

tarkoflen

Isabella_mor skriver:

den blev brugt til et mindre barn som ikke kunne rejse sig op og stå endnu... mener jeg...

Ok det kan Thea heller ikke endnu, men regner med at bruge den som weekendseng i lang tid, så vi slipper nok ikke for at hun kommer til at kunne rejse sig

Tusind tak for dit svar

Anmeld

17. juni 2014

tarkoflen

Mor1986 skriver:

Vi havde den. Madrassen er faktisk fin da det er en slags luft madras. Vores datter har kun sovet i den en gang, og der var toppen ikke lynet. Det gik super fint. Min niece h sovet i den og toppen var heller ikke lynet. Det gik osse fint hun skulle dog have at vide hun skulle lægge sig ned, og en venindes datter har også sovet der i uden problemer. Vores egen og venindes datter var et år, min niece to år.

Tusind tak for dit svar.

Min datter er 14 måneder så tænker det nok ville være ok, må se om der kommer flere svar, der kan guide mig til om den er god til et lidt ældre barn

Anmeld

17. juni 2014

Mor1986

tarkoflen skriver:

Tusind tak for dit svar.

Min datter er 14 måneder så tænker det nok ville være ok, må se om der kommer flere svar, der kan guide mig til om den er god til et lidt ældre barn

Jeg oplevede at ingen af børnene brød sig om den var helt lukket. Men den er så smart og nem at pakke ud og sammen. Og var ikke et sekund i tvivl om vi skulle have den. Vi lod vores datter lege med det så hun blev tryg ved det.

vi solgte det kun fordi vi ikke fik det brugt

Anmeld

17. juni 2014

tarkoflen

Mor1986 skriver:

Jeg oplevede at ingen af børnene brød sig om den var helt lukket. Men den er så smart og nem at pakke ud og sammen. Og var ikke et sekund i tvivl om vi skulle have den. Vi lod vores datter lege med det så hun blev tryg ved det.

vi solgte det kun fordi vi ikke fik det brugt

God ide at lade barnet lege med den

Hvad har l gjort når l ikke har sovet hjemme? Har l ikke haft brug for en seng til jeres barn?

Anmeld

17. juni 2014

Laulund87

Godt nok et sidespring, men jeg har en alm rejseseng der står til at ryge ind i Mødrehjælpen. Hvis du kan bruge den må du få den?

Den er ikke brugt meget, nok 4 år gammel, og madrassen er tyk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.