At pjække fra ulønnede praktikplads.
Hej alle
Jeg håber ikke i dømmer mig hårdt nu. Jeg har et vikarjob jeg er glad for, meget fleksibel, har altid kommet på job når de har ringet. Havde ca 20 timer om ugen, meldte mig kun syg hvis jeg VIRKELIG var syg.
Jeg er ellers ikke typen der pjækker fra mine jobs. Jo jeg har da pjækket i folkeskolen, men aldrig fra et job
Lige nu er jeg i (tvunget)praktik (et sted, skriver ikke lige hvor, håber det ok
) jeg har været der 2 gange ind til videre pga jeg er blevet kaldt på vikarjob og selvfølgelig siger jeg ja til det, det er jo derfor jeg er vikar!!
de sidste par gange jeg har ringet til praktikstedet og sagt jeg ik kommer pga job, er de blevet sådan halv irriteret i telefonen, og det giver mig ondt i maven og dårlig samvittighed.
(Det skal siges på forhånd at praktikstedet gode vidste jeg har er vikar job som er 1.priotet, og havde sagt til dem jeg havde ca 20 timer om ugen)
Men nu har jeg slet ikke lyst til at være på det praktik sted mere. Jeg er nok den forsigtige type og rødmer stort i ansigtet hvis jeg bliver sat i centrum (mega flovt
)
Jeg har ærligt ikke lyst til praktik imorgen, har en følelse af ondt i maven og kan ikke lide at tage derhen pga det. Er jeg for dum hvis jeg pjækker? Og bare tanken giver mig også ondt i maven.. Håber ikke jeg bliver hakket ned, 
håber ik det er for rodet
Anmeld