8årig bekymret over vægt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Godt nok
Kunne ikke drømme om at tale hårdt eller nedladende. Vi gør alle ting vi ikke bevidste om.

Kan godt være vi bare skal lade ham være.. Jeg syntes det er svært. For jeg syntes bestemt det er vigtigt han ved at han ikke er for tyk,og selvom han var så vil han stadig være en million værd for os.

Igår til fødselsdag snakkede han om han var en speciel dreng, hvortil jeg selvfølgelig svarede at der bestemt også skal og er plads til specielle børn, og de er mindst lige så dejlige som andre børn.
Hvad han præcist tænkte på, aner jeg ikke

Jeg ville nok bare have spurgt hvad han mener med det? 

Nå men er det ikke bedst at mor og I er enige om hvordan det skal håndteres så der er en fælles tråd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg ville nok bare have spurgt hvad han mener med det? 

Nå men er det ikke bedst at mor og I er enige om hvordan det skal håndteres så der er en fælles tråd? 

Jo, bestemt.

Men derfor kan vi jo godt spørge ind til hvad han mente uden at fortælle noget,.

Anmeld

17. juni 2014

Dafnies

Jeg kender faktisk lige nu til en 8 årig dreng med samme problem. Moren er slank og drengen er endnu slankere - hun har også problemer med, at hun tror hun er for tyk. Barnet har vist talt med sin far/papmor om problemet med hans vægt - de har så fortalt ham, at han altså er tynd og ikke for tyk! Det ændrede så lige hele situationen til, at han nu tror han er for tynd

Det er hårdt når børn skal have det sådan! Der skal være plads til alle, tyk som tynd. Jeg synes også, at i skal bringe emnet på banen for moren - men i en ordentlig tone - det er ikke sikkert hun ved, hvordan hun påvirker barnet ))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.