min baby - mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
15 svar
4 synes godt om
17. juni 2014

Tildemor

Hej jeg er førstegangs gravid <33 og jeg har hørt et sted at det hjælper mod strækmærker at smøre creme på maven, hvad er jeres råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2014

M&J87

Det er en gammel myte, jeg brugte bio oil som skule være god, og det hjalp ikke en dyt. har masser af strækmærker!

Anmeld

17. juni 2014

LilleChelle

Som der bliver skrevet - alle de der cremer og alt muligt hjælper ikke en dyt  

Jeg fik først strækmærker 38+, men min mave sprækkede så også over det hele på under en uge. Det var slemt. Og her næsten to år efter er de blevet helt hudfarvede, men maveskindet er godt og grundigt ødelagt. 

Anmeld

17. juni 2014

Tildemor

M&J87 skriver:

Det er en gammel myte, jeg brugte bio oil som skule være god, og det hjalp ikke en dyt. har masser af strækmærker!

Øv håbede ellers der var en måde at slippe for dem på men hva det er vel en del af livet og tak for rådene

Anmeld

17. juni 2014

Bertris

Det bedste råd er at lære at elske dem

Det er genetisk om man får dem eller ej

Jeg har MANGE, men med årerne bliver de mere og mere usynlige

Anmeld

17. juni 2014

Tildemor

Bertris skriver:

Det bedste råd er at lære at elske dem

Det er genetisk om man får dem eller ej

Jeg har MANGE, men med årerne bliver de mere og mere usynlige

Hehe elske mine strækmærker eller min baby

For min baby vil jeg altid elske og det gør jeg allerede men lige strækmærkerne ved jeg ikk lige om jeg vil elske hehe

Anmeld

17. juni 2014

Bertris

Tildemor skriver:

Hehe elske mine strækmærker eller min baby

For min baby vil jeg altid elske og det gør jeg allerede men lige strækmærkerne ved jeg ikk lige om jeg vil elske hehe

begge dele
Men det er noget lettere at leve emd strækmærker hvis man ikke hader dem

Anmeld

17. juni 2014

HKMK86

Tja..... Jeg brugte olie fra matas specielt til gravide mavser... brugte det hver dag, og har ikk fået et eneste strækmærke.. Om jeg ville ha undgået det alligevel ved jeg ikke... men det skader ihvertfald ikk... og det meget rart med noget creme/olie på maven, når den vokser, huden kan nemlig godt komme til at klø ret meget, når den udvider sig....

Anmeld

17. juni 2014

AnthonsMor

Tildemor skriver:

Hej jeg er førstegangs gravid <33 og jeg har hørt et sted at det hjælper mod strækmærker at smøre creme på maven, hvad er jeres råd ?

Det ligger i generne, om man får strækmærker eller ej

Jeg har fået en helveds masse trods en formue er brugt på diverse cremer..

Anmeld

17. juni 2014

M (:

Tildemor skriver:

Som flere skriver ligger det primært i generne (det har dog naturligvis også betydning om du tager 6, 14 eller 25 kg på under graviditeten). 

Jeg tog 11 kg på i graviditeten, har ikke smurt maven en eneste gang og jeg har fået et lille strækmærke (0,5 cm langt) i arret fra min navlepiercing. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.