jeg har virkelig brug for råd og vejledning.
har haft en kæreste i snart 8 mdr. vi fandt sammen sidst i Oktober.
har har før været gift og har 2 børn med eks konen. hun flyttede ud oktober forrige år. har spurgt om de har haft noget sammen siden dengang og det har han klart sagt nej til og han var længe ovre hende.
jeg finder så ud af igår aftes at de har set hinanden on og off hele 2014... de stoppede sidste gange kun et par måneder før vi mødte hinanden.
de gik fra hinanden første gang fordi hun havde en affære.
så tænker jeg jo.. hvis hun har været så stor en heks og han allgevei ikke kan slippe hende - så er der tale om rigtig meget kærlighed.
den kærlighed kan man ikke komme over på få måneder... altså fra de stoppede sidst og til vi fandt sammen .
jeg ved slet ikke hvad jeg skal tænke eller føle. er helt fortabt.
han har løjet overfor mig og jeg fryter at han lyver overfor sig selv nu. fordi jeg er "let" at elske.. der følger ikke noget med, hvis i forstår.
han siger konstant at han elsker mig og kun mig og vil blive gammel med mig osv. men jeg tør ikke tro på ham.
det ville knuse mig fuldstændig hvis jeg tager chancen og stoler på ham og så får bekræftet at det er forkert.
hvad gør jeg ?
ved godt jeg burde ligge fortiden bag mig og tænke på fremtiden, men det er jo en fortid der altid vil indhente os..
Anmeld