Alanya???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2014

Trekløver(:

Cat93 skriver:

Er der nogen der har været i Alanya?? Kan i anbefale det?
tænker at mig og kæresten skal på en sidste ferie inden baby kommer, men er lidt i tvivl om hvor turen skal gå hen

Vi var i Alanya, da jeg var 28 uger henne og det var rigtig dejligt glæd jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

Cat93

*Heidi* skriver:

Jeg var afsted med min kæreste for 4 år siden, og vi vil ALDRIG derned igen. Men det er jo smag og behag.

Okay var det fordi der var for varmt, eller?

Anmeld

15. juni 2014

Cat93

M_V skriver:

Vi var i Alanya, da jeg var 28 uger henne og det var rigtig dejligt glæd jer.

Lyder dejligt

Anmeld

15. juni 2014

Trekløver(:

Cat93 skriver:

Lyder dejligt

Anmeld

15. juni 2014

BabyMus

Cat93 skriver:

Er der nogen der har været i Alanya?? Kan i anbefale det?
tænker at mig og kæresten skal på en sidste ferie inden baby kommer, men er lidt i tvivl om hvor turen skal gå hen

Jeg har været der et par gange. Sidst jeg var der var for 10 år siden og dengang sagde jeg at det var sidste gang jeg kom derned. Der er SÅ mange turister at der slet ikke er til at holde ud at være. Og de hiver og flår i en overalt man kommer hen, men sådan er det jo selvfølgelig mange steder. Varmen er hel vild og især hvis I skal derned til august. Jeg ville ikke tage derned, men vælge et andet sted. Men det er jo hvad man er til. God rejse.

Anmeld

15. juni 2014

Cat93

BabyMus skriver:

Jeg har været der et par gange. Sidst jeg var der var for 10 år siden og dengang sagde jeg at det var sidste gang jeg kom derned. Der er SÅ mange turister at der slet ikke er til at holde ud at være. Og de hiver og flår i en overalt man kommer hen, men sådan er det jo selvfølgelig mange steder. Varmen er hel vild og især hvis I skal derned til august. Jeg ville ikke tage derned, men vælge et andet sted. Men det er jo hvad man er til. God rejse.

Okay, må lige overveje hvad det bliver tak for svar

Anmeld

15. juni 2014

*Mor Til Albert*

Cat93 skriver:

Okay var det fordi der var for varmt, eller?

Nej, det er simpelthen fordi at vi ikke bryder os om den måde sælgerne i butikkerne i Bazaren opføre sig. De var på os som fluer er om en lort. Det kunne vi slet ikke have. 

Anmeld

15. juni 2014

Cat93

*Heidi* skriver:

Nej, det er simpelthen fordi at vi ikke bryder os om den måde sælgerne i butikkerne i Bazaren opføre sig. De var på os som fluer er om en lort. Det kunne vi slet ikke have. 

nej okay. det lyder også træls.. har jeg ikke oplevet nogle af de steder jeg har været så det er ikke sikkert jeg synes det er så fedt

Anmeld

15. juni 2014

*Mor Til Albert*

Cat93 skriver:

nej okay. det lyder også træls.. har jeg ikke oplevet nogle af de steder jeg har været så det er ikke sikkert jeg synes det er så fedt

Det var så irriterende. Vi kunne ikke gå i fred nogen steder, og det er jo ikke fedt at låse sig inde på sit hotel for at slippe for den slags mennesker. Vi ville jo gerne ud og opleve kulturen og se en ny og spændende by. Men der var meget vi ikke fik oplevet i fx Bazaren, fordi at sælgerne ikke kunne lade os gå. 

Modsat var vi på Grand Canaria sidste sommer, og det var SÅ skønt!!

Anmeld

15. juni 2014

Cat93

*Heidi* skriver:

Det var så irriterende. Vi kunne ikke gå i fred nogen steder, og det er jo ikke fedt at låse sig inde på sit hotel for at slippe for den slags mennesker. Vi ville jo gerne ud og opleve kulturen og se en ny og spændende by. Men der var meget vi ikke fik oplevet i fx Bazaren, fordi at sælgerne ikke kunne lade os gå. 

Modsat var vi på Grand Canaria sidste sommer, og det var SÅ skønt!!

Ja okay, tror måske ikke det er noget for os

havde også overvejet Gran Canaria.. vi var på Lanzarote i Januar i år og det var også bare fantastisk!! Tror det minder meget om hinanden.. så det kan være det "bare" bliver en af de kanariske ø'er igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.