Alanya???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
19 svar
2 synes godt om
15. juni 2014

Cat93

Er der nogen der har været i Alanya?? Kan i anbefale det?
tænker at mig og kæresten skal på en sidste ferie inden baby kommer, men er lidt i tvivl om hvor turen skal gå hen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

*Mor Til Albert*

Cat93 skriver:

tænker at mig og kæresten skal på en sidste ferie inden baby kommer, men er lidt i tvivl om hvor turen skal gå hen

Hvornår havde I tænkt jer at tage afsted? Der er MEGA varmt i Alanya lige nu, så hvis du døjer med varmen nu, så ville jeg måske vælge et andet sted.

Anmeld

15. juni 2014

Cat93

*Heidi* skriver:

Hvornår havde I tænkt jer at tage afsted? Der er MEGA varmt i Alanya lige nu, så hvis du døjer med varmen nu, så ville jeg måske vælge et andet sted.

uh vi havde tænkt os at tage afsted i starten af august

Anmeld

15. juni 2014

HB90

Cat93 skriver:

Hejsa. 

Vi har en ferielejlighed i Alanya, så vi er der en 5-6 gange i året. Kan VARMT anbefales :-) 

Det er højsæson nu, så der er både mange turister og også ret varmt. Omkring 28-32 grader. (det er varmere i august)

Men det er en familievenlig by, med gode strande, gode shopping muligheder, lækker mad osv. 

Vi er glade for at komme der, og har nok i årenes løb været der en 50-60 gange efterhånden :-) 

Skriv endelig hvis du vil have mere info :-) 

Anmeld

15. juni 2014

Cat93

Helene Boysen skriver:

Hejsa. 

Vi har en ferielejlighed i Alanya, så vi er der en 5-6 gange i året. Kan VARMT anbefales :-) 

Det er højsæson nu, så der er både mange turister og også ret varmt. Omkring 28-32 grader. (det er varmere i august)

Men det er en familievenlig by, med gode strande, gode shopping muligheder, lækker mad osv. 

Vi er glade for at komme der, og har nok i årenes løb været der en 50-60 gange efterhånden :-) 

Skriv endelig hvis du vil have mere info :-) 

hold da op, det lyder dejligt
hvordan er priserne dernede? tænker på mad på resturenter osv.?
lejer i jeres lejlighed ud?

Anmeld

15. juni 2014

HB90

Cat93 skriver:

hold da op, det lyder dejligt
hvordan er priserne dernede? tænker på mad på resturenter osv.?
lejer i jeres lejlighed ud?

Priserne er meget fornuftige. På havnen er det lidt dyrere, end f.eks. inde i bazaren (shopping område). Men vi spiser for ca. 100,- pr. person inkl. drikkevarer :-) 

Vi spiser så ikke ude hver dag, da vi jo har mulighed for at lave mad derhjemme. 

Vi lejer ikke lejligheden ud nej - der skal altid være mulighed for at tage derned, hvis vi nu skulle støde på nogle billige flybilletter, så dur det ikke hvis der er nogen i lejligheden 

Vi rejser derned her d. 28. juni og bliver der en lille måned :-) 

Anmeld

15. juni 2014

Cat93

Helene Boysen skriver:

Priserne er meget fornuftige. På havnen er det lidt dyrere, end f.eks. inde i bazaren (shopping område). Men vi spiser for ca. 100,- pr. person inkl. drikkevarer :-) 

Vi spiser så ikke ude hver dag, da vi jo har mulighed for at lave mad derhjemme. 

Vi lejer ikke lejligheden ud nej - der skal altid være mulighed for at tage derned, hvis vi nu skulle støde på nogle billige flybilletter, så dur det ikke hvis der er nogen i lejligheden 

Vi rejser derned her d. 28. juni og bliver der en lille måned :-) 

Okay, det lyder meget fint
Tror det ender med en uge dernede
Ej, hvor må det være lækkert med sådan en ferielejlighed

- Er der sandstrand egentlig?

Anmeld

15. juni 2014

HB90

Cat93 skriver:

Okay, det lyder meget fint
Tror det ender med en uge dernede
Ej, hvor må det være lækkert med sådan en ferielejlighed

- Er der sandstrand egentlig?

På kleopatra stranden er Det ikke sand som vi har i dk, nok nærmere mini mini grus stykker. Meget nemmere at børste væk end sand :-) 

Anmeld

15. juni 2014

Cat93

Helene Boysen skriver:

På kleopatra stranden er Det ikke sand som vi har i dk, nok nærmere mini mini grus stykker. Meget nemmere at børste væk end sand :-) 

Kanon tak for hjælpen

Anmeld

15. juni 2014

*Mor Til Albert*

Cat93 skriver:

uh vi havde tænkt os at tage afsted i starten af august

Jeg var afsted med min kæreste for 4 år siden, og vi vil ALDRIG derned igen. Men det er jo smag og behag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.