Lige brug for meninger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Sujan skriver:

Det er sådan at jeg er blevet alene for 2 mdr. siden.. Har en datter på 2 år og har en i maven der kommer til september.
Vi er lige begyndt at få en god kommunikation og han har vores datter på 2 år meget..
Han skal have hende hjem i eftermiddag.
Nu har han så foreslået at vi alle sammen laver noget hyggeligt sammen i dag!!! Ved ikke rigtig. Vi ser kun hinanden kort når vi henter bringer vores datter.
Jeg synes på en måde det vil være underligt at lave noget sammen, samtidig ville det måske være godt for vores datter og vi skal vel også lærer det når den lille ny kommer til verden.

Hvad synes i. Go eller no-go.

Go! Jo før i lære at hygge sammen jo bedre. Det er så godt når man kan være fælles om dele børn uden det er akavet.

vi ses også med bonuspigens  mor, dog ikke så meget, men det er godt at kunne for børnene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

liten-mamma

Sujan skriver:

Det er sådan at jeg er blevet alene for 2 mdr. siden.. Har en datter på 2 år og har en i maven der kommer til september.
Vi er lige begyndt at få en god kommunikation og han har vores datter på 2 år meget..
Nu har han så foreslået at vi alle sammen laver noget hyggeligt sammen i dag!!! Ved ikke rigtig. Vi ser kun hinanden kort når vi henter bringer vores datter.
Jeg synes på en måde det vil være underligt at lave noget sammen, samtidig ville det måske være godt for vores datter og vi skal vel også lærer det når den lille ny kommer til verden.

Helt klart go! 

Min datters far og jeg er heller ikke sammen længere, men tager da tit ud og laver ting sammen. Elsker hans selvskab og ved min datter nyder det i fulde drag

Anmeld

15. juni 2014

Leneur

Ville nu også sige go, så jeres den store ikke kun tror det er pga baby, når den kommer, at far er der noget oftere. Det er så vigtigt hvis muligt, at man kan kommunikere og hygge sig sammen og vise sine børn at man godt kan være "venner" så kan man være uenige og diskutere, når børnene er lagt i seng.
Jeg ville da ønske at min datters biofar var MEGET anderledes men han har lige bevist, at jeg gør ret i at han ikke skal have NOGEN medbestemmelse overhovedet i min datters liv. som han jo heller ikke har set i de snart 5 år hun er.

Anmeld

15. juni 2014

SandraXOXO

Hvis du kan klare det så er det en super idé! Vil datteren da elske! :-D

Personligt ville jeg nok ikke kunne efter så kort tid. En påmindelse om at han var videre/ datede/ så på andre og jeg ville være helt til rotterne. Hvilket børn helst ikke skal se på.

Anmeld

15. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg tænker at det er for tidligt. Jeg tænker at det vil forvirre jeres datter. En to årig forstår mere end man tror. 

Anmeld

15. juni 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Sujan skriver:

jeg vil klart sige go...

da min søns far og jeg gik fra hinanden kunne vi godt finde på at tage på tur sammen, spise sammen eller noget i den stil... den første gang eller to var det da underligt, men min søn lærte hurtigt at selvom mor og far ikke er kærester længere, så er de stadig gode venner...

Anmeld

15. juni 2014

lineog4

Jeg ville hvis overhovedet muligt i mit eget følelseskaos tage imod med kyshånd for vores børns skyld. At mor og far kan hygge sammen, kan være sammen overhovedet er for mig alfa og omega for en "god" skilsmisse.
Men jeg ville nok også have klare rammer: vi er sammen for at hygge med skatten og det er det vi har til fælles lige nu (kan være på sigt vi kan blive gode venner) ergo jeg vil lige nu ikke høre om dit liv, dine bekymringer, dine fremtidsdrømme osv for jeg skulle jo have været en del af dem og jeg har stadig en snert af den drøm endnu.

Men helt sikkert go hvis du kan klare det.

Anmeld

15. juni 2014

FruK

Det kræver nok at I begge er 100% afklarede, og at den ene ikke tror, at I måske skal finde sammen igen. Men kan I finde ud af det, så er det da en fin ide. Det viser jeres datter, at I godt kan sammen og respekterer hinanden, selvom I ikke er kærester. 

Min eks og jeg gik fra hinanden da vores søn var to år, og vi har i mange år både holdt fødselsdage og jul sammen, spist sammen, taget på udflugter og sågar været på sommerferie i udlandet sammen.

Vi gør det ikke mere, fordi vi begge har nye familier - det skal man også lige have med i sine overvejelser - men det har fungeret fint.

Vores søn elsker, når vi er sammen alle sammen, hvilket vi stadig er, inkl nye partnere og børn, når der f.eks. er arrangementer i hans klasse.

Anmeld

15. juni 2014

modesty

Sujan skriver:

Jeg er helt sikker på at det bare vil være godt for jeres datter. Undersøgelser viser at det absolut vigtigste for at børn kommer godt igennem en skilsmisse, er at forældrene har en god kommunikation og at der er en afslappet stemning.

MEN hvis DU ikke føler dig klar, så synes jeg ikke at du skal gøre det. Det skal ikke virke som et overgreb på dig.

Fedt at far er opsat på en god kommunikation (ved godt at det var ham der skred, men det er bestemt ikke en selvfølge alligevel). Det synes jeg helt klart at du skal tage godt imod, og på sigt vil det være en stor fordel for alle, ikke mindst jeres børn. Hvis du ikke føler dig klar, synes jeg at du skal sige at du er rigtig glad for at han foreslår det, at du ikke helt er "der" endnu, men at du glæder dig til at I engang i fremtiden kan tilbringe mere tid sammen omkring børnene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.