Lige brug for meninger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
18 svar
24 synes godt om
15. juni 2014

Sujan

Det er sådan at jeg er blevet alene for 2 mdr. siden.. Har en datter på 2 år og har en i maven der kommer til september.
Vi er lige begyndt at få en god kommunikation og han har vores datter på 2 år meget..
Han skal have hende hjem i eftermiddag.
Nu har han så foreslået at vi alle sammen laver noget hyggeligt sammen i dag!!! Ved ikke rigtig. Vi ser kun hinanden kort når vi henter bringer vores datter.
Jeg synes på en måde det vil være underligt at lave noget sammen, samtidig ville det måske være godt for vores datter og vi skal vel også lærer det når den lille ny kommer til verden.

Hvad synes i. Go eller no-go.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

LinLin

Go!

Anmeld

15. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

synes det er svært...

for måske din datter risikerer at tro at I så er på vej til at være sammen igen allesammen...

Min storebror havde det problem efter at han og hans eks netop begyndte at have fælles ting sammen... Min niece var omkring 5-6 mdr da de gik fra hinanden...

Anmeld

15. juni 2014

Sujan

Wampires skriver:

synes det er svært...

for måske din datter risikerer at tro at I så er på vej til at være sammen igen allesammen...

Min storebror havde det problem efter at han og hans eks netop begyndte at have fælles ting sammen... Min niece var omkring 5-6 mdr da de gik fra hinanden...

Synes også det er svært for måske bliver hun forvirret...

Anmeld

15. juni 2014

isabellasmor

Sujan skriver:

Det er sådan at jeg er blevet alene for 2 mdr. siden.. Har en datter på 2 år og har en i maven der kommer til september.
Vi er lige begyndt at få en god kommunikation og han har vores datter på 2 år meget..
Nu har han så foreslået at vi alle sammen laver noget hyggeligt sammen i dag!!! Ved ikke rigtig. Vi ser kun hinanden kort når vi henter bringer vores datter.
Jeg synes på en måde det vil være underligt at lave noget sammen, samtidig ville det måske være godt for vores datter og vi skal vel også lærer det når den lille ny kommer til verden.

Helt sikkert go! Så små børn forstår ingenting af det alligevel,  du kan ikke forklarer en 2 årig at mor og far skal skilles,  og det vil kun Være til jeres datters fordel at se i stadig kan  Være sammen, så er der i det mindste lidt af det normale (tænker jeg at sådan små børn tænker) 

Go  

Anmeld

15. juni 2014

Frk_Louise

Sujan skriver:

Tror jeg ville føle, at det hele stadig var for tæt på. To måneder er jo ikke længe at have været fra hinanden, alle følelserne er nok ikke hundrede procent væk endnu. Jeg tror, at jeg ville vente med at ses mere end højst nødvendigt med ham.

Anmeld

15. juni 2014

TNBC

Sujan skriver:

Helt sikkert go. Jeg er sikker på at hun vil elske det.. og i vil jo også være meget sammen nå r den lille kommer. Og det er skønt når exer kan lave noget sammen  med børnene.

Anmeld

15. juni 2014

Frk_Louise

Frk_Louise skriver:

Tror jeg ville føle, at det hele stadig var for tæt på. To måneder er jo ikke længe at have været fra hinanden, alle følelserne er nok ikke hundrede procent væk endnu. Jeg tror, at jeg ville vente med at ses mere end højst nødvendigt med ham.

Ihvertfald indtil jeg var helt afklaret med det hele. Det kan jo selvfølgelig være, at du allerede selv er det.

Jeg tænker bare, når du er gravid med hans barn, må i da begge have haft en plan og en masse tanker om en fremtid sammen. Og jeg ville have svært ved at slippe alt det på to måneder. Men vi er jo ikke ens allesammen.

Synes du skal mærke efter hvad du selv føler for. Og hvis du er det mindste i tvivl, så vent 

Anmeld

15. juni 2014

Sujan

Frk_Louise skriver:

Det er også sådan lidt jeg har det.. Tænkte bare man skulle lægge det væk for datterens skyld.. Men det kan man jo altid gøre når man er mere klar

Anmeld

15. juni 2014

Frk_Louise

Sujan skriver:

Det er også sådan lidt jeg har det.. Tænkte bare man skulle lægge det væk for datterens skyld.. Men det kan man jo altid gøre når man er mere klar

Ja, personligt ville jeg synes det ville være for svært og måske endda også for akavet..

Og selvom de er små, vil jeg altså påstå, at de indimellem godt kan mærke, hvis der er lidt gnidninger mellem far og mor. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.