Hvad skal vi lave i ferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2014

lineog4

Maria&Lukas skriver:

Ville også gerne ud og rejse og sad også og kiggede indtil jeg kom i tanke om at børnene ikke havde pas

Rigtig god ferie, øv med svigerfar og held og lykke med overtalelsen

Tager en uge at få og koster under 150 kr pr styk....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

Lukas&Liam<3

lineog4 skriver:

Tager en uge at få og koster under 150 kr pr styk....

Plejer det ikke at tage flere uger?

Anmeld

14. juni 2014

lineog4

Maria&Lukas skriver:

Plejer det ikke at tage flere uger?

De skriver 2 uger, men vores kom efter en uge... Og man kan også få lavet pas fra dag til dag - så virker det bare kun kort tid og man kan sige det måske er spild af penge, men på den anden side gjorde jeg det nu nok for en ferie

Er lige selv kommet hjem fra to uger i Tyrkiet og føler mig som et nyt menneske

Anmeld

14. juni 2014

Lukas&Liam<3

lineog4 skriver:

De skriver 2 uger, men vores kom efter en uge... Og man kan også få lavet pas fra dag til dag - så virker det bare kun kort tid og man kan sige det måske er spild af penge, men på den anden side gjorde jeg det nu nok for en ferie

Er lige selv kommet hjem fra to uger i Tyrkiet og føler mig som et nyt menneske

Vi har 1 måned fra i dag til de 3 ugers ferie starter håber vi kan komme afsted

Anmeld

14. juni 2014

lineog4

Maria&Lukas skriver:

Vi har 1 måned fra i dag til de 3 ugers ferie starter håber vi kan komme afsted

Så er der ingen problemer med pas i hvert fald. Der står max 2 uger og som skrevet kom vores efter en uge.

Anmeld

15. juni 2014

Bak

Maria&Lukas skriver:

Den lille kan jo bare kun være i i måske 30 minutter og så er det jo ud og sove nærmest. Er det ikke meget besværligt?

Tja, de kan jo ligge i de der "kravlegårde" der er inde i vandlandet, som er beregnet til de mindste, når de skal have sig en lur. Jeg har været i Lalandia en gang, så er ikke ekspert, men vi havde en super tur.
Min datter var ca 15 mdr og kunne heller ikke være i vandet mere end 30-45 min, så var hun træt. Bassinerne åbner først kl 10, så vi havde den "rytme" at stå roligt op, nyde morgenmad og lege lidt i huset og så gå i vandlandet kl 10. Spise frokost 11-11:30 ca og så faldt hun i søvn i barnevognen på vej tilbage til huset. Om eftermiddagen tog vi i Monky-Tonky land (legeland i Lalandia).
Det var en fed tur, vi havde så også kun et barn, men jeg tror ikke, det er så besværligt med to børn, hvis man er to voksne om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.