Hvad skal vi lave i ferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. juni 2014

Lukas&Liam<3

Nu har kæresten snart 3 ugers ferie og synes sgu det er lidt svært at finde ud af hvad vi skal lave.
Lukas vil da være 1,5år og Liam vil være 5 måneder.

Har i ikke nogle super gode forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

Bak

Maria&Lukas skriver:

Nu har kæresten snart 3 ugers ferie og synes sgu det er lidt svært at finde ud af hvad vi skal lave.

En tur i Lalandia det vil begge børn kunne få noget ud af.

Anmeld

14. juni 2014

Bshizzle

Sommerhus 

Telt-tur (kan lade sig gøre med helt små børn osse) 

Ud og se naturen i landet 

Besøge familien.

Ud og sejle.

Rydde ud i haven 

Legeland (Baboom i Hering f.eks? ) 

Anmeld

14. juni 2014

Marts<3

I morgen tidlig skulle vi have siddet på et fly på vej til Nice... Men min kære svigerfar døde i onsdags...

Så der blir bestilt en ny rejse, nok til Mallorca...

Ellers skal vi nyde dejlige København og alle den aktiviteter for børn. På landet og hygge...

Også skal jeg overbevise min kæreste om et barn mere...

Anmeld

14. juni 2014

Lukas&Liam<3

Bak skriver:

En tur i Lalandia det vil begge børn kunne få noget ud af.

Den lille kan jo bare kun være i i måske 30 minutter og så er det jo ud og sove nærmest. Er det ikke meget besværligt?

Anmeld

14. juni 2014

Lukas&Liam<3

Marts<3 skriver:

I morgen tidlig skulle vi have siddet på et fly på vej til Nice... Men min kære svigerfar døde i onsdags...

Så der blir bestilt en ny rejse, nok til Mallorca...

Ellers skal vi nyde dejlige København og alle den aktiviteter for børn. På landet og hygge...

Også skal jeg overbevise min kæreste om et barn mere...

Ville også gerne ud og rejse og sad også og kiggede indtil jeg kom i tanke om at børnene ikke havde pas

Rigtig god ferie, øv med svigerfar og held og lykke med overtalelsen

Anmeld

14. juni 2014

Lukas&Liam<3

Bshizzle skriver:

Sommerhus 

Telt-tur (kan lade sig gøre med helt små børn osse) 

Ud og se naturen i landet 

Besøge familien.

Ud og sejle.

Rydde ud i haven 

Legeland (Baboom i Hering f.eks? ) 

Vil bare helst gerne undgå at lillebror skal ligge i barnevogn dag ud og dag ind eller autostol for den sags skyld. ved ikke om jeg bare gør det mere besværligt end det er, men synes det virker uoverskueligt også pga grød start og sådan

Anmeld

14. juni 2014

ano14316

Maria&Lukas skriver:

Vil bare helst gerne undgå at lillebror skal ligge i barnevogn dag ud og dag ind eller autostol for den sags skyld. ved ikke om jeg bare gør det mere besværligt end det er, men synes det virker uoverskueligt også pga grød start og sådan

Det kam jeg godt forstå.. kunne en løsning på det ikke være en bærer-dims, så han er med oppe og kan se, og du har armene fri..

Vi har Magnus fra okt 11 imog Jonatan der blot er 7 dage..

Vi tager nok en tur i sommerhus, og så har vi snakket om bonbon land og Knuthenborg, når manden har ferie er Jonatan 2 mdr.

Anmeld

14. juni 2014

Lukas&Liam<3

ano14316 skriver:

Det kam jeg godt forstå.. kunne en løsning på det ikke være en bærer-dims, så han er med oppe og kan se, og du har armene fri..

Vi har Magnus fra okt 11 imog Jonatan der blot er 7 dage..

Vi tager nok en tur i sommerhus, og så har vi snakket om bonbon land og Knuthenborg, når manden har ferie er Jonatan 2 mdr.

Jo det var egentlig en god ide.
Vi har været i zoo i dag og har været væk 6 timer hvor han kun har været nede og ligge på tæppe 1 gang mens storebror lige lånte vognen til en lur og der får jeg allerede dårlig samvittighed.

Tillykke med Jonatan

Anmeld

14. juni 2014

Victoria2013

Maria&Lukas skriver:

Vi har godt nok først ferie sammen til august, men vi har lejet en hytte i Sverige - så skal vi ikke ud og flyve eller sejle med den lille og behøver jo faktisk ikke pas. Vi fandt en hytte til lige over 2000 kr en times kørsel fra Helsingborg, så det er jo heller ikke fordi det er pokkers dyrt... det bliver så hyggeligt er jeg sikker på  

Hvis I bare vil på udflugt kan I jo smutte til Sagnlandet Lejre, som er et skønt sted lidt udenfor Roskilde. Her kan den store få strakt sine ben på et sted med god plads og hvis vejret er godt kan I finde et lækkert sted under et træ og slappe af sammen... og ellers bare gå rundt og kigge og have det rart. Der er også en kiosk som sælger både sandwich, slik, is, frugt, snobrød og kaffe

Fik jeg nævnt jeg har arbejdet i Sagnlandet i årevis og syntes det er et perfekt sted at tage på tur med børn i alle aldre? Jeg havde min datter med første gang da hun var 2 mdr sidste sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.