Maria&Lukas skriver:
Nu har kæresten snart 3 ugers ferie og synes sgu det er lidt svært at finde ud af hvad vi skal lave.
Lukas vil da være 1,5år og Liam vil være 5 måneder.
Har i ikke nogle super gode forslag?
Vi har godt nok først ferie sammen til august, men vi har lejet en hytte i Sverige - så skal vi ikke ud og flyve eller sejle med den lille og behøver jo faktisk ikke pas. Vi fandt en hytte til lige over 2000 kr en times kørsel fra Helsingborg, så det er jo heller ikke fordi det er pokkers dyrt... det bliver så hyggeligt er jeg sikker på
Hvis I bare vil på udflugt kan I jo smutte til Sagnlandet Lejre, som er et skønt sted lidt udenfor Roskilde. Her kan den store få strakt sine ben på et sted med god plads og hvis vejret er godt kan I finde et lækkert sted under et træ og slappe af sammen... og ellers bare gå rundt og kigge og have det rart. Der er også en kiosk som sælger både sandwich, slik, is, frugt, snobrød og kaffe 
Fik jeg nævnt jeg har arbejdet i Sagnlandet i årevis og syntes det er et perfekt sted at tage på tur med børn i alle aldre? Jeg havde min datter med første gang da hun var 2 mdr sidste sommer 
Anmeld