Hvad skete der med barnet? Var det også glad eller hvordan? Hvad gjorde hun for at rette op på det? Som jeg skrev, min sp skriver alt i barnest bog som jeg ikke har adgang til. Føler hvis jeg spørger om for meget eller er meget bekymret at hun vil se mig som uegnet mor…
Hun er i dag en glad og velfungerende to et halvt-årig. 
Ved faktisk ikke om moren gjorde andre tiltag eller om det bare ændrede sig da baby blev ældre og deres kommunikation blev anderledes.
Lidt kommentarer til det du skriver:
For det første: SP vil aldrig se dig som uegnet fordi du beder om hjælp. Tværtimod, det er et plus at du som mor vil dit barn det bedste.
For det andet: Hvorfor har du ikke adgang til SP's noter? Du må kunne ringe til kommunen og få noget teknisk support hvis dit log-in ikke virker.
Nu har jeg lige læst dit andet indlæg, og det virker som om du bekymrer dig alt, alt for meget. Det lyder helt fint hvad du beskriver med øjenkontakt og nærvær fra baby. 10-20 sek. øjenkontakt er helt fint i den alder.
Nu nævner du ikke hvad jeres hårde start gik ud på - men snak med din SP! Hun er der for at hjælpe dig, det er hendes job.

Anmeld