Skoda Fabia og barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Baagøe skriver:

Hvis den kan være i en VW UP! må det være med bagsædet slået ned, for der er ikke ret meget plads i sådan en. Jeg tror måske, TS mener om den kan være i bagagerummet

Det var nu også i bagagerummet jeg mente. 

http://m.youtube.com/watch?v=5lK3sX3WX4k 

Og vi prøvede en Odder på x-Dream i gemalens Fiat grande punto fra 2006. Der er heller ikke meget plads men det kunne lade sig gøre. Men den bil blev skiftet ud fordi den kun havde tre døre og det var et helvede at få autostolen derind, og så kunne jeg få en barnevogn med drejehjul i stedet  Og den kan være i Fabia combi'en, men ikke i puntoen, så TS burde ikke få problemer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

AnthonsMor

Clgh skriver:

Det var nu også i bagagerummet jeg mente. 

http://m.youtube.com/watch?v=5lK3sX3WX4k 

Og vi prøvede en Odder på x-Dream i gemalens Fiat grande punto fra 2006. Der er heller ikke meget plads men det kunne lade sig gøre. Men den bil blev skiftet ud fordi den kun havde tre døre og det var et helvede at få autostolen derind, og så kunne jeg få en barnevogn med drejehjul i stedet  Og den kan være i Fabia combi'en, men ikke i puntoen, så TS burde ikke få problemer.

F*ck! Hvor vildt!

Anmeld

13. juni 2014

Karla

Mutti2B skriver:

Er der nogen der ved om der kan være en barnevogn i bagagerummet på en Skoda fabia? Jeg har en Odder på x-dream stel

Vi har en Fabia Combi fra 2013, og der kan vi sagtens have vores Odder Zip på X Dream stel i vi tager næsten altid alle hjulene af, da det så er meget hurtigere og nemmere at pakke. Men manden har fået den ind med kun 2 hjul af og vist nok også hvor alle 4 hjul har været på

Anmeld

13. juni 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Vi har en fabia combi fra 2010,og vi kan godt have vores Emmaljunga big star i,uden at tage hjulene af,helt uden problemer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.