Skoda Fabia og barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.174 visninger
13 svar
2 synes godt om
12. juni 2014

Mutti2B

Er der nogen der ved om der kan være en barnevogn i bagagerummet på en Skoda fabia? Jeg har en Odder på x-dream stel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

Trekløver(:

Mutti2B skriver:

Er der nogen der ved om der kan være en barnevogn i bagagerummet på en Skoda fabia? Jeg har en Odder på x-dream stel

Vi har næsten lige købt en Skoda fabia Combi og det er et rigtig stort bagagerum og der kan være godt være både barnevogn og også andet samtidig.

Anmeld

12. juni 2014

Mutti2B

M_V skriver:

Vi har næsten lige købt en Skoda fabia Combi og det er et rigtig stort bagagerum og der kan være godt være både barnevogn og også andet samtidig.

Fedt. Jeg går ud fra at hjulene skal tages af? Hvilken årgang er bilen?

Anmeld

12. juni 2014

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby
Mutti2B skriver:

Vi har en Skoda Fabia Combi fra 2013. Der kan sagtens være en barnevogn uden at hjulene skal tages af, men det er ikke nemt at få den ind og ud, og vi må have stellet liggende oveni kassen, så hjulene laver mærker i stoffet. Bagagerummet er meget mindre (i hvert fald formet på en anden måde) end vores gamle Peugeot 307 st.car. Selvom jeg er rigtig glad for vores Skoda, skal vi helt sikkert have en bil med et større bagagerum næste gang  

Anmeld

12. juni 2014

Kay

Mutti2B skriver:

kommer an på om det er en skoda fabia eller en skoda fabia kombi...

i kombien som på "skodasprog" betyder stationcar behøver du ikke tage hjulene af  

Anmeld

12. juni 2014

Mutti2B

Kay skriver:

kommer an på om det er en skoda fabia eller en skoda fabia kombi...

i kombien som på "skodasprog" betyder stationcar behøver du ikke tage hjulene af  

Det er en Skoda fabia ambiente combi fra 2010.

Anmeld

12. juni 2014

Trekløver(:

Mutti2B skriver:

Fedt. Jeg går ud fra at hjulene skal tages af? Hvilken årgang er bilen?

Nej hjulene behøve ikke tages af, men vi har en Jedo barnevogn, men den er pænt stor den barnevogn. Der er mere plads i den bil en man lige tror.

Vi købte en helt ny Fabia så den er fra 2014 :-)

Anmeld

13. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Min kæreste har en Skoda Fabia combivogn fra 2006 eller 2007. Og der kan vi have en emmaljunga (Ege duo combi) med drejehjul  (fylder mere da de ikke kan tages af). Men den kan være deri når vi tager de to hjul af, der kan tages af. 

Og vil også mene at den kunne være der selvom barnevognskassen var større. 

Synes det er fint med plads 

Har set st en Odder på x-Dream kan pakkes i en vw up, så tror overhovedet ikke at det bliver et problem at få den ind i en Fabia combi. 

Anmeld

13. juni 2014

Pige2009

Clgh skriver:

Min kæreste har en Skoda Fabia combivogn fra 2006 eller 2007. Og der kan vi have en emmaljunga (Ege duo combi) med drejehjul  (fylder mere da de ikke kan tages af). Men den kan være deri når vi tager de to hjul af, der kan tages af. 

Og vil også mene at den kunne være der selvom barnevognskassen var større. 

Synes det er fint med plads 

Har set st en Odder på x-Dream kan pakkes i en vw up, så tror overhovedet ikke at det bliver et problem at få den ind i en Fabia combi. 

Hvis den kan være i en VW UP! må det være med bagsædet slået ned, for der er ikke ret meget plads i sådan en. Jeg tror måske, TS mener om den kan være i bagagerummet

Anmeld

13. juni 2014

Bertris

Vores scandia go kan i hvert fald ikke være i min svigermors skoda fabia. Stellet kan være i bagagerummet hvis vi piller hjulene af også skal man sidde med barnevognskassen på skødet i bagsædet

Men det er så også en meget stor og klodset barnevogn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.