Anonym skriver:
Ej men hvor er det bare utrolig hårdt når det bare ikke lykkes! Vi har en skøn søn i forvejen, men ønsker os nr 2, men nu efter lidt over et halvt år sker der bare ingenting. Vores søn tog 1,5 år og til sidst var det nærmest ulideligt! Hader bare at vi ikke er dem det bare sker for og synes simpelthen det er så hårdt!!
Puha det var bare lige lidt brok og lidt luft for tankerne!
Kender I scenariet?
Jeg ville ønske, jeg kunne sige, jeg ikke kunne sætte mig i jeres sted, men det kan jeg i den grad.
Til oktober er det 3 år siden, jeg smed p-pillerne. Dog har de sidste par måneder været sexløse, da vi havde et bryllup at planlægge, og det tog meget energi, overskud og tid.. Så det er naturligvis ikke rene 3 år, vi snart har været i gang, men det er hårdt hver gang, menstruationen kommer.
I denne måned er vi i den situation, at jeg slet ikke har fået menstruation, men heller ikke er gravid. Typisk min krop - vi skulle faktisk have været i gang med vores første behandling og jeg er samtidig i gang med et massivt vægttab, der indtil videre er 10 kg, men mangler en del endnu..
Vi plejer at sige til hinanden, når det hele føles helt urimeligt, at det bare er fordi, der endnu ikke er den helt perfekte baby, at vi ikke er blevet gravide.
Jeg håber, det snart lykkes for jer - 
Anmeld