Anonym skriver:
Det lyder mega spændende med kosten. Hvad gør det ud på? Selv sørger jeg for at motionere og spise sundt, men kæresten er ikke helt ed på bølgen. Men han er sund og slank, så han skal ikke tabe sig en helt masse.
Men første gang skete det faktisk ved at vi havde fået en tid til at blive tjekket på en fertilitetsklinik, en kort inden da kom der to streger. Så har også overvejet at ringe og bede om en tid i håb om at det gør udslaget
Men nogle stykker i min kærestes familie har haft svært ved at få børn, så ved ikke om der kan være noget der, men det er også bare noget af en tur at skulle igennem. Det ville bare være så fedt hvis det skete af sig selv!
Vi er ikke helt "fanatiske" med kosten (endnu
), men vi undgår sukker og hurtige kulhydrater - og så prøver vi at ramme en fordeling ved måltiderne på ca. 1/3 af protein, kulhydrat (langsomme) og fedt. Har læst "Spis dig gravid" og "Spis dig i balance" og de er udgangspunktet for vores kost 
Her er manden også gået all-in, men han har også været syg (bitestikelbetændelse) og ved derfor hans kvalitet ikke er så god, så derfor er han meget opsat på, at der skal ske en forbedring hos ham.
Vi er også begge rimelig slanke og har normalt BMI osv., men tænker kosten og motionen aldrig kan skade.
Jeg håber også, at det at vi nu tager skridt mod behandling (mine blodprøver og mandens test af sædkvalitet) kan gøre det sidste for, at der kommer to gyldne streger i næste måned 

Anmeld