Vi keder os sammen selvom vi lige har fået et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2014

lineog4

Hvad plejede I at lave sammen? Det er min erfaring man kan meget mere med en baby end man regner med, hvis ikke man har en baby der er lydsvag osv vel og mærke.
Linus blev født i sommerferien for 4 år siden og da jeg så også havde to store børn hjemme fra skole og børnehave i 5 uger måtte han jo bare med som en pakke. Han var både i ZOO, bon bon land, cirkus summarum, aften koncerter, på stranden osv.

Så husk tilbage på hvad i nød før baby og prøv det af om det kan lade sig gøre - men vær selvsagt parat til at give op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Min mand og jeg har for 3 måneder siden fået et barn. En sød og charmende basse. Vi elsker ham overalt på jorden. Problemet er at vi keder os eller er bare for os selv selvom vi er sammen. Min svigermor er på besøg for hun bor i udlandet. Hun laver mad og ligende så jeg passer for det meste babyen. Jeg på barsel og han er ledig og hjemme hele dagen. Han sidder altid og er på facebook eller søger på nettet imens jeg leger med baby eller omvendt. Nogen gange går vi med barnevogn men som regel siger vi ikke så meget. Vi keder os. Vi leger med baby men ved heller ikke hvordan vi skal lege når han altid er vågen. Mangler ideer. Vi har ikke dyrket sex siden jeg har født. Det interessere ham ikke rigtig. Vi ved ikke hvad vi skal finde på. Er der nogen der har nogle ideer hvordan vi skal finde gnisten igen og underholde os og babyen. Vores baby er bare så lille til at vi kan lave noget og får mere ud af hverdagen. 

Var jeres forhold sådan før i fik barn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.