Kønsbestemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
17 svar
4 synes godt om
11. juni 2014

mullesmith2

Er ikke gravid endnu, men vil lige høre om nogen har erfaring med at lave endten en pige eller en dreng? Ja ved godt det i bund og grund er 50/50 men alligevel har jeg læst at hvis man har sex et par dage før ægløsning er der størst chance for en pige og hvis man har sex på ægløsningsdagen er der størst chance for en dreng, pga at sædcellerne der laver drenge er hurtige men har ikke så lang levetid som sædcellerne der laver piger og derfor kan pigecellerne overleve drengecellerne og derfor klare de to dages ventetid inden ægget er klar. Nogen der har erfaring med denne form for kønsbestemmelse? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2014

Krussedulle

mullesmith2 skriver:

Er ikke gravid endnu, men vil lige høre om nogen har erfaring med at lave endten en pige eller en dreng? Ja ved godt det i bund og grund er 50/50 men alligevel har jeg læst at hvis man har sex et par dage før ægløsning er der størst chance for en pige og hvis man har sex på ægløsningsdagen er der størst chance for en dreng, pga at sædcellerne der laver drenge er hurtige men har ikke så lang levetid som sædcellerne der laver piger og derfor kan pigecellerne overleve drengecellerne og derfor klare de to dages ventetid inden ægget er klar. Nogen der har erfaring med denne form for kønsbestemmelse? 

Sex når lysten er der; har givet os 3 lækre drenge

Anmeld

11. juni 2014

Matuk

Ja jeg tror heller ikke rigtig på det. 

Synes også bare I skal gøre det, når I har lyst og ikke planlægge så meget. :-)

Anmeld

11. juni 2014

mullesmith2

Krussedulle skriver:

Sex når lysten er der; har givet os 3 lækre drenge

Jeg har to drenge i forvejen og det betyder ik noget hvad kønnet er, men jeg vil gerne prøve at få en pige også, og så kunne det da være fedt hvis man selv kunne have lidt indflydelse. 

Anmeld

11. juni 2014

mullesmith2

Matuk skriver:

Ja jeg tror heller ikke rigtig på det. 

Synes også bare I skal gøre det, når I har lyst og ikke planlægge så meget. :-)

Det er ik så meget om man tror på om det virker, mere spændende at høre om nogen der har prøvet og derfor ved om det har en effekt 

Anmeld

11. juni 2014

Rockertand

mullesmith2 skriver:

Jeg har to drenge i forvejen og det betyder ik noget hvad kønnet er, men jeg vil gerne prøve at få en pige også, og så kunne det da være fedt hvis man selv kunne have lidt indflydelse. 

Der er intet, du kan gøre - og i øvrigt er dine odds de samme hver gang uanset dine andre børns køn, så held og lykke til jer.

Anmeld

11. juni 2014

mullesmith2

Rockertand skriver:

Der er intet, du kan gøre - og i øvrigt er dine odds de samme hver gang uanset dine andre børns køn, så held og lykke til jer.

Hvordan ved du det? 

Anmeld

11. juni 2014

Kamulla

hmmm altså... hvad med dem der så bliver insemineret , mange får piger selvom det bliver gjort på selve ægløsnings dagen... 

jeg har hørt noget med kvindens PH i skeden har noget at gøre med det, men har ikke hørt om nogle historier der skulle påvise det rygte ... hvis man selv havde indflydelse vil det være nemmere selv at bestemme køn og ikke alt det med div tests..

Anmeld

11. juni 2014

Rockertand

mullesmith2 skriver:

Hvordan ved du det? 

Ved hvad?

Anmeld

11. juni 2014

*Mor Til Albert*

Rockertand skriver:

Jeg læste faktisk i går, at der er 70% chance for at få samme køn ved 2. graviditet.
Ved ikke om det passer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.