Chewy skriver:
Hej piger
Jeg har lige et spørgsmål til jer der enten er i IUI nu eller har prøvet det.
Når nu I når insemineringsdagen og bliver insemineret - gør I så noget anderledes i dagene efter for at "passe på" jer selv?
Min gyn siger, at jeg ikke må løbe eller træne og i den dur ca. 5 dage efter inseminering, så føler bare mit liv går helt i stå... Vil jo gerne prøve at tænke så lidt som muligt over det for ikke at stresse min krop, men føler konstant jeg bliver mindet op det, fordi jeg er bange for at lave noget, der forhindrer ægget i at sætte sig fast
Vi skal til 3 IUI nu her og har virkelig brug for at høre fra andre. Også gerne de gode historier, hvis der er nogen der har lyst til at fortælle.
Tak piger 
Hej..
Jeg har prøvet inseminering 4.gange.
Og om ved ikke som sådan om jeg gjorde, noget anderledes. men lidt alligevel måske? 
De første 3. gange var jeg på job både om morgen inden inseminering og direkte tilbage efter.
den 4 gang, havde vi faktisk helt "opgivet" og var trætte og udkørte over alle, de undersøgelser vi havde været igennem, homon sprøjter, nogle af hospitalets personale ( som var ubehøvlet overfor os) kost omlægningen (tog al for meget af min opmærksomhed) Har PCO..
Men skulle inseminesres en onsdag, og var faktisk syg op til og havde ikke været på job dagene op til, og heller ikke dagene efter. Så man må sige jeg i den grad slappede af
..
og 14 dage efter skulle brodprøven tages, og vupti POSITIV!..
Vi var ellers forberedte på at holde en pause efter, da det var utroligt hårdt for begge partere.
Men nu står vi og venter den største gave nogensinde, og det har været det hele værd <3 .. termin: 11-11-14