Forsinkring af vores guldklumper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2014

sulo

IT-nørd skriver:

Tænker du på en ulykkeforsikring? Så kan dit barn komme under din uden det koster ret meget. Min søn er under min forsikring for sølle 400 ekstra om året.

Vi har så allerede haft brug for den da han knækkede en fortand under en fodboldkamp. Han var 10 år og vi har et papir, at hvis han som voksen skal have en krone, er han dækket af hans ulykkeforsikring fra da han var barn.

Hvilket forsikringsselskab?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vi har alle vores forsikringer hos IF og har valgt månedsbetaling som så er på 650 kr. men det er inkl. indbo og bil...

Kan ikke huske prisen for sønnen men kan bare huske at i forhold til hvad jeg fik med og hvor højt jeg kunne sætte forsikringspræmie og straksudbetalingen så var der ikke nogen tvivl i forhold til de andre tilbud vi fik...

Netop straksudbetalingen var noget der tiltalte meget da det betyder at der kommer penge i det øjeblik han bliver syg fremfor først efter vurdering af hvor syg osv...

Anmeld

11. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
sulo skriver:

Ja det er ulykkeforsikring jeg tænker på.

Jeg har selv ulykkeforsikring hos GF men  resten af forsikringerne hos IF, IF var betydelig dyere med ulykkeforsikring), men det kan være de ændre mening hvis de kan sælge endnu en forsikring.

Hvad er forskellen på forsikringerne siden dækningen skulle være bedre hos IF?

IF udbetaler 300kr om dagen hvis ens barn er indlagt over 8 døgn, med tilbagevirkende kraft, så man får for alle døgn. Hvis dit barn bliver ramt at alvorlig sygdom (kræft fx) som kræver at du dropper jobbet for at passe på dit barn, får du 100.000(mener jeg) til at dække jeres udgifter det første stykke tid.  Ved alm ulykke dækker den ret standart ligesom de fleste andre selskaber, det er det her med sygdomsdækning der er ekstra.

Anmeld

11. juni 2014

Mettefpigen

sulo skriver:

Hvad giver du så for selve ulykkesforsikringen på barnet?

Det kan jeg ikke lige huske i hovedet da det hele er lagt sammen...

Anmeld

11. juni 2014

Clisolka

sulo skriver:

Ja spørgsmålet lyder hvornår skal de forsikres og hvad giver i?.

Har et sted hørt at de børn er dækket af indbo forsikringen intil de fylder 1 år, er det sandt?

Min datter har sin egen ulykkesforsikring, og lillebror hører under min ulykkesforsikring, indtil han er 2 år 

Anmeld

11. juni 2014

IT-nørd

sulo skriver:

Hvilket forsikringsselskab?

Bauta

Anmeld

11. juni 2014

M&J87

sulo skriver:

Hvilken forsikring har du?

gjensidige :-)

Anmeld

11. juni 2014

MissTas

sulo skriver:

Har et sted hørt at de børn er dækket af indbo forsikringen intil de fylder 1 år, er det sandt?

Ved tryg går dit barn under jeres ulykkeforsikring indtil det er 3 år. Derefter skal det have sin egen vi har så tandskade forsikring på hende oveni

Anmeld

12. juni 2014

Chevro

sulo skriver:

Indbo!? Det har intet med et barn at gøre? :/

Men nej, få tegnet en ulykkesforsikring - eller spørg selskabet om de kan være en del af din?
Vi giver måske 800,- om året.

Men se at få det gjort ! Det er uhyre vigtigt!!

Anmeld

12. juni 2014

LilleChelle

Vi har alle vores ulykkesforsikringer - og størstedelen af alle andre hos IDA forsikring, da min kæreste er ingeniør. 

Vi giver 400 kr. for voksen ulykkesforsikring og 350 kr. for ulykkesforsikring af Mathias. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.