Forsinkring af vores guldklumper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
19 svar
2 synes godt om
10. juni 2014

sulo

Ja spørgsmålet lyder hvornår skal de forsikres og hvad giver i?.

Har et sted hørt at de børn er dækket af indbo forsikringen intil de fylder 1 år, er det sandt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

IT-nørd

sulo skriver:

Har et sted hørt at de børn er dækket af indbo forsikringen intil de fylder 1 år, er det sandt?

Tænker du på en ulykkeforsikring? Så kan dit barn komme under din uden det koster ret meget. Min søn er under min forsikring for sølle 400 ekstra om året.

Vi har så allerede haft brug for den da han knækkede en fortand under en fodboldkamp. Han var 10 år og vi har et papir, at hvis han som voksen skal have en krone, er han dækket af hans ulykkeforsikring fra da han var barn.

Anmeld

10. juni 2014

(august)

Mener ikke de er dækkede under indbo. I Codan er de gratis det første år og derefter koster det vist ca 1000kr om året. Vi har selv Codan og er rigtig glade for deres dækning. 

Anmeld

10. juni 2014

Mom2

sulo skriver:

Min datter var dækket under min indtil hun blev 1 år, derefter fik hun hendes egen. Vi har ved IF, da de har den bedste børneforsikring. (ikke nødvendigvis den billigste, men den med bedste dækninger)

Anmeld

10. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har også IF's børneforsikring, den dækker virkelig godt i forholdt til den vi havde hos alka før.! Koster lige under 900kr om året mener jeg. 

Anmeld

10. juni 2014

sulo

Ja det er ulykkeforsikring jeg tænker på.

Jeg har selv ulykkeforsikring hos GF men  resten af forsikringerne hos IF, IF var betydelig dyere med ulykkeforsikring), men det kan være de ændre mening hvis de kan sælge endnu en forsikring.

Hvad er forskellen på forsikringerne siden dækningen skulle være bedre hos IF?

Anmeld

11. juni 2014

Mettefpigen

sulo skriver:

Ja det er ulykkeforsikring jeg tænker på.

Jeg har selv ulykkeforsikring hos GF men  resten af forsikringerne hos IF, IF var betydelig dyere med ulykkeforsikring), men det kan være de ændre mening hvis de kan sælge endnu en forsikring.

Hvad er forskellen på forsikringerne siden dækningen skulle være bedre hos IF?

Kan ikke huske det hele men det kan du se på deres hjemmeside... jeg har alle forsikringer ved dem og giver ca 600 kr om måneden.
.

Anmeld

11. juni 2014

M&J87

sulo skriver:

Vores er gratis under min de første 2 år :-)

Anmeld

11. juni 2014

sulo

M&J87 skriver:

Vores er gratis under min de første 2 år :-)

Hvilken forsikring har du?

Anmeld

11. juni 2014

sulo

Mettefpigen skriver:

Kan ikke huske det hele men det kan du se på deres hjemmeside... jeg har alle forsikringer ved dem og giver ca 600 kr om måneden.
.

Hvad giver du så for selve ulykkesforsikringen på barnet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.