et barn må gerne sove igennem om natten....
hvis i regner måltider ud til at være ca. hver 3. time.... så kan et skemalagt barn, når 6 måltider på et døgn og alligevel sove igennem om natten....
06:00
09:00
12:00
15:00
18:00
21:00
og hvis man er mere til at være sent oppe, end at stå tidligt op, så kan man jo starte klokken 09:00 og slutte klokken 24:00
Sådan har mine rytmer med begge unger kørt fra de var 7 uger gamle.... Mn sundhedsplejerske er udemærket klar over det, og hun synes det var en fin rytme.... og mine børn har begge 2 sovet rigtig meget mellem måltider også.... især i starten sov de mellem næsten hvert eneste måltid, selvom de også sov om natten.....
ingen af mine unger er blevet passive, eller ukontaktbare eller noget som helst.... min SP har kun gode ting at sige om deres personligheder. og deres reaktionsmønstre.......... Og det er endda på trods af at jeg selv er kronisk deprimeret i svingende grad....
Så husk endelig at det hele godt kan gå fint alligevel.... ikke dermed sagt at du ikke skal gøre noget, men pas nu på med ikke at blæse det op til mere end det er.....
Men udover det så synes jeg det er ret flot at du som udeforstående, kan se det allerede hos et 5 ugers barn, der skal alligevel gode øjne til..

Jeg ville også tage kontakt til deres SP og fortælle hende hele situationen som du ser den.... både at faderen er super med barnet, men også at du synes det virker til at trække sig lidt væk allerede nu... for hvis SP'en kun ser den lille med farmand, er det ikke sikkert at hun ved hvordan den lille reagerer på sin mor....
Anmeld