Anonym skriver:
Mine Svigerforældre og andre folk jar tit påpeget at han er dårlig opdraget . Da han ikke kam styre sig når der eramge mennesker i samme rum med ham og især folk han ikk har set
Han er en skøn dreng i ferien men så snart han starter i børnehaven igen så bliver han anderledes. Hidsig og utålmodig .
Han skal se ting/personer/lege først og kende det godt før han springer ud i det
Han er meget genert og utrolig begavet
Alle tegnene passede bar
Vi har altid undret os over hvorfor han opfører sig sådan og hvorfor han er så følsom over småting .
Vi ik sikker på om det er det.
Jeg tænker egentlig det er ligegyldigt om du kalder det særligt sensitivt eller hullabalu, for du har gjort nogen observationer om din dreng, og du ved garanteret også nogen lunde hvad hjælper i de forskellige situationer. Og hvis de situationer er gældende i hand hverdag og det kan gøre hans hverdag nemmere om bærnehaven er er obs og kender dine små trick - ja så er det bedst at give din viden videre, ved fra mig selv jeg er meget glad for de små trick forældre kan fortælle om.
Hvis han er særlig sensitiv kan det også hjælpe at sætte det ord på fordi det er nogen generelle træk det gør sig gældende og generelle hensyn, men igen er sensitive børn også utrolig forskellige.
Jeg har en dreng som er Liam, jeg kan da godt se han er anderledes (på den gode måde) og han er heldigvis ikke mærket af det i det sociale. Og jeg ved jeg tager hensyn uden egentlig at tænke over det, og jeg acceptere fx han sidder med en jumbobog på hele sejlturen i Tyrkiet for det er hans måde at rumme og så være med til det han finder skægt. Og den viden giver jeg videre til de som vil lytte
Anmeld