Hvorfor skal det gøre så ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2014

dukke

JH12 skriver:

Jeg ved slet ikke om jeg skal grine eller græde på dine vejne..

Selvfølgelig er det vildt sørgeligt at han var forladt dig og med et virkelig ladt grundlag .. Håber han kommer til fornuft igen, og at i igen kan være sammen også uden du skal bevise alt muligt..

Jeg kunne have fundet på det samme, i mine yngre dage.. Kæreste eller ej.. Men i sådan en brandert tænker man sku ikke rigtigt og ikke mindst, man er ikke i stand til noget som helst andet end at sove eller en fuldemandssnak.. Og ligesom dig havde jeg sku nok heller ikke lige tænkt på om jeg havde tøj på eller ej..

Jeg har aldrig i mit liv gjort sådan noget og nej hvor jeg skammer mig rigtig meget, jeg ved med sikkerhed at der ikke er sket noget.

men vi er da begyndt at sove sammen igen og han går rundt nøgen når ungerne sover, han kalder mig stadigvæk for skat 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
dukke skriver:

Jeg har aldrig i mit liv gjort sådan noget og nej hvor jeg skammer mig rigtig meget, jeg ved med sikkerhed at der ikke er sket noget.

men vi er da begyndt at sove sammen igen og han går rundt nøgen når ungerne sover, han kalder mig stadigvæk for skat 

Mon ikke han så godt ved at det var en overreaktion?

Anmeld

7. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
dukke skriver:

Anmeld

7. juni 2014

Marts<3

dukke skriver:

Hvis han går nøgen rundt, er det så fordi i er intime. Eller?

Jeg kan godt forstå din kæreste blev sur og skuffet. Men det lyder mere som om han "straffer" dig fordi du har ydmyget ham foran sine venner.

Håber i finder en løsning, og kan hygge Jer frem over uden og være sanseløse...

Anmeld

8. juni 2014

dukke

Mom skriver:

Jo jeg håber det

Anmeld

8. juni 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg kan så ikke forstå hans reaktion......

JO, jeg ville blive ked af det... og føle det var underligt, men ligefrem at gå fra min kæreste over en fejltagelse? 

Nej!

Jeg skulle nok bruge tid på at komme mig over det...

Jeg håber, at han indser, at han har overreageret....

Anmeld

8. juni 2014

Jegermig

dukke skriver:

Hej kvinder

I 2012 var jeg så heldig at finde den dejligste mand i hele verden alt er perfekt og vi har det rigtig godt sammen vi har fået en skøn  datter og jeg elsker ham rigtig højt altså så meget at jeg kunne dø for ham. 

I søndags gik han så fra mig  Vi havde været i byen sammen med nogle venner og havde fået alt for meget at drikke og kan ikke huske at vi havde gæster så jeg ligger mig ind på sofaen uden tøj på og tænker jo ikke over at de ligger på sofaen og det var nok for min kæreste jeg ville jo ønske at jeg ikke havde gjort det men der er ikke sket andet. 

Jeg er så knust at jeg føler at mit hjerte er blevet hivet ud og gået i 1000000 stykker. 

Han siger at jeg har en masse ting jeg skal bevise hvis han skal blive og jeg vil virkelig kæmpe alt hvad jeg kan for jeg kan virkelig ikke leve uden ham 

Hm. :/ Det er virkelig ikke iorden, at han ikke spørger de der venner, om du har gjort noget?! Og hvis de har fortalt at du har så er de da bare herre dårlige venner Og at du bare bliver stemplet for at være utro, er rigtig strengt.!!

Har du spurgt om der ligger andet til grunde, for hvorfor han vil gå fra dig.? 

Og hvad med din datter og ham.? Har han tænkt på det.? Har du flere børn som bor hjemme?

Øv, det er sgu ikke sjovt for dig.  

Anmeld

8. juni 2014

dukke

Jegermig skriver:

Hm. :/ Det er virkelig ikke iorden, at han ikke spørger de der venner, om du har gjort noget?! Og hvis de har fortalt at du har så er de da bare herre dårlige venner Og at du bare bliver stemplet for at være utro, er rigtig strengt.!!

Har du spurgt om der ligger andet til grunde, for hvorfor han vil gå fra dig.? 

Og hvad med din datter og ham.? Har han tænkt på det.? Har du flere børn som bor hjemme?

Øv, det er sgu ikke sjovt for dig.  

Vennerne havde begge tøj på og kunne aldrig finde på at gør sådan noget.

det ligger ikke andet bag, jeg har en dreng der lige er flyttet hjem til sin far men han elsker sin pap og siger at det er hans superhelt 

Anmeld

9. juni 2014

Mama85

Ej, hvor det en træls situation- for jer begge! Håber at det hele løser sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.