Hvorfor skal det gøre så ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.129 visninger
28 svar
50 synes godt om
6. juni 2014

dukke

Hej kvinder

I 2012 var jeg så heldig at finde den dejligste mand i hele verden alt er perfekt og vi har det rigtig godt sammen vi har fået en skøn  datter og jeg elsker ham rigtig højt altså så meget at jeg kunne dø for ham. 

I søndags gik han så fra mig  Vi havde været i byen sammen med nogle venner og havde fået alt for meget at drikke og kan ikke huske at vi havde gæster så jeg ligger mig ind på sofaen uden tøj på og tænker jo ikke over at de ligger på sofaen og det var nok for min kæreste jeg ville jo ønske at jeg ikke havde gjort det men der er ikke sket andet. 

Jeg er så knust at jeg føler at mit hjerte er blevet hivet ud og gået i 1000000 stykker. 

Han siger at jeg har en masse ting jeg skal bevise hvis han skal blive og jeg vil virkelig kæmpe alt hvad jeg kan for jeg kan virkelig ikke leve uden ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Så din kæreste har valgt at afslutte forholdet fordi du fik lagt dig på jeres sofa uden tøj på, og der sov vennerne?

Hmm var det mandlige venner, og gjorde de noget, eller sov de også fra det hele?

For mig lyder det som en ret plat grund at afslutte et forhold på... Kan der måske ligge mere bag hans brud?

Anmeld

6. juni 2014

SandraXOXO

Avs Det lyder ikke spor rart. Er han gået fordi han tror du har været utro eller bare fordi det er pinligt hans venner har set dig uden tøj eller?

Hvis jeg havde fanget min kæreste nøgen på sofaen med nogle veninder og han så sagde han intet kunne huske ville jeg også ha det rigtig dårligt så kan på en måde godt forstå ham. dum situation. Håber snart du får det bedre. :-)

Anmeld

6. juni 2014

dukke

Nej jeg har ikke været utro og ja det var 2 gutter 

Anmeld

6. juni 2014

esioul

dukke skriver:

Hej kvinder

I 2012 var jeg så heldig at finde den dejligste mand i hele verden alt er perfekt og vi har det rigtig godt sammen vi har fået en skøn  datter og jeg elsker ham rigtig højt altså så meget at jeg kunne dø for ham. 

I søndags gik han så fra mig  Vi havde været i byen sammen med nogle venner og havde fået alt for meget at drikke og kan ikke huske at vi havde gæster så jeg ligger mig ind på sofaen uden tøj på og tænker jo ikke over at de ligger på sofaen og det var nok for min kæreste jeg ville jo ønske at jeg ikke havde gjort det men der er ikke sket andet. 

Jeg er så knust at jeg føler at mit hjerte er blevet hivet ud og gået i 1000000 stykker. 

Han siger at jeg har en masse ting jeg skal bevise hvis han skal blive og jeg vil virkelig kæmpe alt hvad jeg kan for jeg kan virkelig ikke leve uden ham 

Ej hvor lyder det underligt-

Man skulle jo gå ud fra han har troet du har lavet noget med dem.

Hva siger kammeraterne?

Anmeld

6. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
dukke skriver:

Hej kvinder

Er du gået i søvne? 

Anmeld

6. juni 2014

2721

Jeg må indrømme at havde jeg været i hans sko ville min reaktion nok have mindet meget om hans

Håber i får løst det hele.

Anmeld

6. juni 2014

Mor til Ella

dukke skriver:

Hej kvinder

Ja, jeg skulle nok også lige tygge godt og grundigt på den hvis jeg var din kæreste

Der er vist ikke så meget at gøre end at give ham den tid han behøver...

Anmeld

6. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
dukke skriver:

Nej jeg har ikke været utro og ja det var 2 gutter 

Ok. Men en ting er at du ikke gjorde noget, men gjorde gutterne noget (måske imens du stadig var fuld?).

Fandt din kæreste jer alle 3 sovende på sofaen om morgen?

Som jeg læser dit indlæg, så havde I alle sammen været i byen sammdn, og overnattede hjemme ved dig og din kærste?.

Hvis ovenstående er korrekt, hvordan kan din kæreste så overhovedet så tro at du har været utro, med hans kammerater på jeres sofa i jeres hjem, imens han er hjemme??? Ei det er altså efter min mening lidt plat af ham, og det må da være hans selvværd den er gal med!! Efter min mening har du intet at bevise, men at han derimod må lære at bruge sin sunde fornuft...

Anmeld

6. juni 2014

dukke

Mom skriver:

Ok. Men en ting er at du ikke gjorde noget, men gjorde gutterne noget (måske imens du stadig var fuld?).

Fandt din kæreste jer alle 3 sovende på sofaen om morgen?

Som jeg læser dit indlæg, så havde I alle sammen været i byen sammdn, og overnattede hjemme ved dig og din kærste?.

Hvis ovenstående er korrekt, hvordan kan din kæreste så overhovedet så tro at du har været utro, med hans kammerater på jeres sofa i jeres hjem, imens han er hjemme??? Ei det er altså efter min mening lidt plat af ham, og det må da være hans selvværd den er gal med!! Efter min mening har du intet at bevise, men at han derimod må lære at bruge sin sunde fornuft...

Vi havde været i byen alle sammen og så var taget hjem til os og sove, jeg havde været ude og tisse om som så mange andre nætter går jeg i søvn og ligger mig på sofaen, den ene var så fuld og skæv at han gik ud som et lys da han så sofaen og den anden havde jeg ligget og snakket med men det kan vi ikke huske og jeg ved med 100% at det ikke er sket noget og det samme siger de

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.