Emmaskatten skriver:
Kære piger...
håber virkelig der er nogen der kan hjælpe..
Har en datter på seks mdr. der er igang med grød men hun vil kun spise pulvergrød...(det man bare blander med kogt vand)
Har prøvet at give hende så meget andet men så sidder hun og ¨kaster¨det op igen....
Det er virkelig frustrende for vil jo gerne have at hun vil spise min hjemmelavede grød....
Er der andre end mig der serverer pulvergrød til deres barn????Hun elsker det virkelig og vil jo bare gerne have at hun får noget at spise.De siger jo at børn bliver kræsne hvis de kun får pulvergrød....
Håber der er nogen der kender til det...Søger virkelig råd fra andre i samme båd eller bare gode råd..
10000 knus fra os
Vil slet ik bekymre mig, Emil har altid fået pulvergrød, det var mit valg. Og han elskede det, købte fuldkorngrød, havregrød, yoghurt gørd osv til ham og så en masse glad med frugt mos osv så vi havde det hjemme. Han er altid blevet mæt, og s er der lige nøjagtig det de har brug for i det af vitaminer osv, fuldkornsgrøden er virkelig god for dem.
Og tro mig Emil er IKKE kræsen, han spiser alt nu, selv citron

en test vi lavede en dag fordi vi syntes det var sjovt at han spiste alt, så hans far mente han lige skulle teste det hehe. Det eneste han ikke vil spise er kartoffelmos det kan vi ik få i ham, han har altid fået kartoffelstykker. Så hvis vi får kartoffelmos herhjemme får han noget andet.
Så gi ham bare det han vil spise det, skal nok komme, og er jo kun nogle mdr han skal have det i
Anmeld