Nogle facebook genier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Babymor1013 skriver:

Prøv at tage et tjek på de billeder for mig - hvad er de indstillinger? 

Ih kan ikke se indstillingerne for billederne på temefonen. Men fx et billede hvor INGEN er tagget på, hun deler det og så er der likes og kommentarer fra hendes venner. De billeder VED jeg 100% er sat til "kun venner". 

Det giver jo heller ingen mening med funktionen "at dele et billede", hvis det alligevel kun er de samme mennesker der kan se det, tænker jeg.? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2014

Clisolka

Mor11 skriver:

Ih kan ikke se indstillingerne for billederne på temefonen. Men fx et billede hvor INGEN er tagget på, hun deler det og så er der likes og kommentarer fra hendes venner. De billeder VED jeg 100% er sat til "kun venner". 

Det giver jo heller ingen mening med funktionen "at dele et billede", hvis det alligevel kun er de samme mennesker der kan se det, tænker jeg.? 

Altså, hvis f.eks. min svigermor deler et billede, så er det kun vores fælles venner som kan se det, for det er mine indstillinger sat til  Da jeg fødte lillebror og jeg smed et billede på FB taggede min mor sig på det, og straks kom der kommentarer fra hendes venner (som jeg ikke har tilfælles). Der havde jeg ikke krydset af i "venner til dem der er tagget" 

FB har lavet så meget om igennem tiden, så der kan måske være nogle billeder eller albummer, som ikke er indstillet korrekt?

Anmeld

6. juni 2014

Clisolka

Nej, den er sgi god nok! 

Jeg prøvede lige for sjov med en veninde, at hun delte et af mine billeder - og gjorde det offentligt... Sjovt nok er det offentligt for alle 

Sætter jeg det derimod til kun venner, så kan en der ikke er venner med mig, heller ikke se det... Meget mystisk...

Anmeld

6. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Babymor1013 skriver:

Nej, den er sgi god nok! 

Jeg prøvede lige for sjov med en veninde, at hun delte et af mine billeder - og gjorde det offentligt... Sjovt nok er det offentligt for alle 

Sætter jeg det derimod til kun venner, så kan en der ikke er venner med mig, heller ikke se det... Meget mystisk...

Præcis. Så jeg tror altså det er "delerens" indstillinger der er gældende, desværre.  Man burde kunne slå "del" funktionen fra. 

Anmeld

7. juni 2014

Clisolka

Mor11 skriver:

Præcis. Så jeg tror altså det er "delerens" indstillinger der er gældende, desværre.  Man burde kunne slå "del" funktionen fra. 

Sådan har det ikke været før i tiden.. Ja, det kunne være en god idé at man selv kunne vælge dele-funktionen fra i det tilfælde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.