Nogle facebook genier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.491 visninger
14 svar
2 synes godt om
6. juni 2014

Anonym trådstarter

Hvordan gør jeg sådan så mine venner (kærestens mor) ikke kan dele mine opslag og billeder? Jeg har sat flueben i den der 'kun venner' boks.
Men hun deler anyway og det er ikke særlig fedt at andre kan se mine børn, se hvad jeg skriver osv.
Ikke at det er super hemmeligt at de har lært at gå, snakke, eller at vi skal på ferie osv. Men, jeg har en meget lille venneliste netop fordi jeg gerne vil holde det så privat som muligt, der er så meget sladder og nysgerrige mennesker i vores by og jeg kan slet ikke overskue at hun gir dem guf at snuse i på min bekostning!
Hun er meget sart og hvis vi siger det ligeud, vil hun ta det som kritik og så bryder helvede løs. Som i seriøst helvede for min kæreste da hans mor i forvejen har det med at skælde ham hudenfuld over at have fået børn med 'en som mig '.. Vil så nødig slette min profil da det er min families eneste måde at følge med i vores liv på, da vi bor så langt fra hinanden. Ih lortelort. Håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Hvordan gør jeg sådan så mine venner (kærestens mor) ikke kan dele mine opslag og billeder? Jeg har sat flueben i den der 'kun venner' boks.
Men hun deler anyway og det er ikke særlig fedt at andre kan se mine børn, se hvad jeg skriver osv.
Ikke at det er super hemmeligt at de har lært at gå, snakke, eller at vi skal på ferie osv. Men, jeg har en meget lille venneliste netop fordi jeg gerne vil holde det så privat som muligt, der er så meget sladder og nysgerrige mennesker i vores by og jeg kan slet ikke overskue at hun gir dem guf at snuse i på min bekostning!
Hun er meget sart og hvis vi siger det ligeud, vil hun ta det som kritik og så bryder helvede løs. Som i seriøst helvede for min kæreste da hans mor i forvejen har det med at skælde ham hudenfuld over at have fået børn med 'en som mig '.. Vil så nødig slette min profil da det er min families eneste måde at følge med i vores liv på, da vi bor så langt fra hinanden. Ih lortelort. Håber nogen kan hjælpe

Selvom hun deler dine billeder vil kun jeres fællesvenner kunne se dem, da de er beskyttet af dine privatindstillinger. 

Anmeld

6. juni 2014

Anonym trådstarter

Dr. House skriver:

Selvom hun deler dine billeder vil kun jeres fællesvenner kunne se dem, da de er beskyttet af dine privatindstillinger. 

Er det rigtigt? Det ville jo være lækkert! Og statusserne også? Og hun kan ikke selv bare krydse af i den der globus og gøre det åbent?
Det var nemlig der jeg panikkede, hendes fb er åben og hun har 200 venner eller sådan

Anmeld

6. juni 2014

aarhusmor

Indstillinger - Privatindstillinger og værktøj - Hvem kan se dine fremtidige opslag - klik på pilen ved "venner" forneden og begræns det til "nære venner"

Det betyder at dem du skriver tættest sammen med kan se det og ikke alle andre

Anmeld

6. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Dr. House skriver:

Det tror jeg altså ikke er korrekt desværre. Mine privatindstillinger er sat på "kun venner", men de gange hvor min sviger har delt et af mine billeder er der da masser af hendes fb venner der synes godt om og kommenterer, som jeg altså ikke kender. 

Anmeld

6. juni 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det tror jeg altså ikke er korrekt desværre. Mine privatindstillinger er sat på "kun venner", men de gange hvor min sviger har delt et af mine billeder er der da masser af hendes fb venner der synes godt om og kommenterer, som jeg altså ikke kender. 

Hvor irriterende. Øv.

Anmeld

6. juni 2014

Clisolka

Dr. House skriver:

Ikke helt korrekt 

Det kommer helt an på indstillingerne i forvejen  

Hvis det f.eks. kun er sat til venner, så er det kun Ts' og svigermors fælles venner som kan se det. Er det f.eks. sat til venners venner, så kan hendes andre venner også se det 

TS, sørg for at det kun er dine venner der kan se billederne/videoerne 

HUSK at kryds af, hvis du har tagget nogle ("venner til dem der er tagget") - så kan alle dine venners venner ikke se det 

Håber det var lidt forståeligt 

Anmeld

6. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hvor irriterende. Øv.

Ja det er da supertræls hvis hun deler alt fra dine statusser til billeder osv.  Min deler heldigvis kun det hun selv er en del af. Fx hvis det er et billede af hende og min søn, eller billeder fra en tur hun selv var med på men ikk fik taget billeder af. Det kan lige gå an

Anmeld

6. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Babymor1013 skriver:

Ikke helt korrekt 

Det kommer helt an på indstillingerne i forvejen  

Hvis det f.eks. kun er sat til venner, så er det kun Ts' og svigermors fælles venner som kan se det. Er det f.eks. sat til venners venner, så kan hendes andre venner også se det 

TS, sørg for at det kun er dine venner der kan se billederne/videoerne 

HUSK at kryds af, hvis du har tagget nogle ("venner til dem der er tagget") - så kan alle dine venners venner ikke se det 

Håber det var lidt forståeligt 

Hvordan kan det så være at min svigermors venner kan se de billeder hun deler fra mig, når mine indstillinger er "kun venner"?? 

Anmeld

6. juni 2014

Clisolka

Mor11 skriver:

Hvordan kan det så være at min svigermors venner kan se de billeder hun deler fra mig, når mine indstillinger er "kun venner"?? 

Prøv at tage et tjek på de billeder for mig - hvad er de indstillinger? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.