Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sommerfuglen82 skriver: Stort tillykke
Mange tak
TL89 skriver: Hej piger Jeg kan godt se stregen, men har nok bare lige brug for at dele med jer hvad jeg har lavet her til morgen Vi har prøvet i 14 måneder og skulle starte i behandling efter sommeren hvis det ikke var lykkedes inden da, men det bliver da vist ikke nødvendigt Da jeg kom ud på badeværelset så jeg uret stod på 3 minutter og så var der denne fine streg
Hej piger
Jeg kan godt se stregen, men har nok bare lige brug for at dele med jer hvad jeg har lavet her til morgen Vi har prøvet i 14 måneder og skulle starte i behandling efter sommeren hvis det ikke var lykkedes inden da, men det bliver da vist ikke nødvendigt
Da jeg kom ud på badeværelset så jeg uret stod på 3 minutter og så var der denne fine streg
Tillykke, den ser fin positiv ud
Maja84 skriver: Tillykke, den ser fin positiv ud
TL89 skriver: Ja det sagde lægen også og jeg har også læst mange om mange der selv er blevet gravide efter den gennemskylning
Ja det sagde lægen også og jeg har også læst mange om mange der selv er blevet gravide efter den gennemskylning
Så et eller andet må der jo alligevel have blokeret, ellers er det jo for underligt at der gør en forskel for så mange!!!
M (: skriver: Så et eller andet må der jo alligevel have blokeret, ellers er det jo for underligt at der gør en forskel for så mange!!!
Ja, men jeg ved ikke helt hvordan det hænger sammen, jeg ved bare at jeg fik en positiv test i dag
TL89 skriver: Ja, men jeg ved ikke helt hvordan det hænger sammen, jeg ved bare at jeg fik en positiv test i dag
Og kæmpe stort tillykke med det!
M (: skriver: Og kæmpe stort tillykke med det!
Tusind tak for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128