Ser jeg syner ! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
28 svar
17 synes godt om
6. juni 2014

TL89

Hej piger

Jeg kan godt se stregen, men har nok bare lige brug for at dele med jer hvad jeg har lavet her til morgen Vi har prøvet i 14 måneder og skulle starte i behandling efter sommeren hvis det ikke var lykkedes inden da, men det bliver da vist ikke nødvendigt  

Da jeg kom ud på badeværelset så jeg uret stod på 3 minutter og så var der denne fine streg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2014

TrineMine86

TL89 skriver:

Hej piger

Jeg kan godt se stregen, men har nok bare lige brug for at dele med jer hvad jeg har lavet her til morgen Vi har prøvet i 14 måneder og skulle starte i behandling efter sommeren hvis det ikke var lykkedes inden da, men det bliver da vist ikke nødvendigt  

Da jeg kom ud på badeværelset så jeg uret stod på 3 minutter og så var der denne fine streg

Stort Tillykke - dejligt med solskins historier  

Anmeld

6. juni 2014

TL89

TrineMine86 skriver:

Stort Tillykke - dejligt med solskins historier  

Tusind tak  

Det gjorde da hvert fald lige en gråvejrs dag meget bedre

Anmeld

6. juni 2014

TrineMine86

TL89 skriver:

Tusind tak  

Det gjorde da hvert fald lige en gråvejrs dag meget bedre

Kan jeg virkelig godt forstå det er helt fantastisk 

vi er også lige blevet henvist til en fertilitets klinik, håber vi kan gøre jer kunsten efter og lave en inden 

Anmeld

6. juni 2014

TL89

TrineMine86 skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå det er helt fantastisk 

vi er også lige blevet henvist til en fertilitets klinik, håber vi kan gøre jer kunsten efter og lave en inden 

Jeg kan bare slet ikke forstå det  

Jeg fik også en gennemskylning af mine æggeledere i april på fertilitetsklinikken og så har vi brugt pre seed for første gang

Anmeld

6. juni 2014

*Mor Til Albert*

TL89 skriver:

Hej piger

Kæmpe tillykke! 

Anmeld

6. juni 2014

cwl

TL89 skriver:

Hej piger

Kan helt klart godt se den.. Tillykke.

Anmeld

6. juni 2014

TL89

*Heidi* skriver:

Kæmpe tillykke! 

Tusind tak

Anmeld

6. juni 2014

TL89

cwl skriver:

Kan helt klart godt se den.. Tillykke.

Tak tak

Anmeld

6. juni 2014

Købmagerkonen

TL89 skriver:

Hej piger

Tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.