er du blevet tjekket af kommunen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2014

stjernehimmel

BabyWanted2013 skriver:

Blev meldt for socialt bedrageri af en veninde der blev sur, men kommunen mente ikke at der var noget at komme efter, men efter et ½ år endte de med at ringe på min dør en morgen kl 6.30 og forlange at komme ind 

Må de overhovedet det? altså komme ind hvis man siger nej, de skal vel ha en form for kendelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Liiiine

Anonym skriver:

tyv tror hver mand stjæler?

Hov hov! Det var bare en undren. 
Synes din anonymitet er lidt "mistænksom" i denne form for tråd hvis ikke du har noget at skjule? 

Det virkede bare lidt paranoidt på mig. 

Anmeld

10. juni 2014

MizzMommy2015

stjernehimmel skriver:

Må de overhovedet det? altså komme ind hvis man siger nej, de skal vel ha en form for kendelse?

De sagde at jeg skulle lukke dem ind da jeg sagde at det passede dårligt da min datter på 3 år skreg som sindsyg fordi hun var så bange for dem   

Anmeld

10. juni 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
stjernehimmel skriver:

Faktisk må kommunerne kun undtagelsesvis komme på uanmeldt besøg, såsom hvis man har mistake om grov misrøgt af børn eller andre situation hvor man ikke kan anskaffe de nødvendige informationer på andre måder. Ellers så skal et kontrolbesøg varsles. 

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Liiiine skriver:

Hov hov! Det var bare en undren. 
Synes din anonymitet er lidt "mistænksom" i denne form for tråd hvis ikke du har noget at skjule? 

Det virkede bare lidt paranoidt på mig. 

det er jo bare et spørgsmål jeg stiller? Personligt har både jeg og min kæreste job og bor officielt sammen og har skam ikke planer om andet.. Men jeg har en storebror som lever lige på kanten så jeg er blot nysgerrig.. Jeg ved at hans kæreste engang imellem bruger baby.dk så vil på ingen måde hænge dem ud.. Men du skal da have lov til at undre dig og tænke alt det du vil..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.