er du blevet tjekket af kommunen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: har kommunen tjekket om i er enlige?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.069 visninger
14 svar
5 synes godt om
6. juni 2014

Anonym trådstarter

Overskriften siger sig selv.. Har kommunen fysisk stillet spørgsmålstegn ved om i er enlige?

Uddyb gerne Jeres oplevelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2014

MizzMommy2015

Blev meldt for socialt bedrageri af en veninde der blev sur, men kommunen mente ikke at der var noget at komme efter, men efter et ½ år endte de med at ringe på min dør en morgen kl 6.30 og forlange at komme ind 

Anmeld

8. juni 2014

Anonym trådstarter

BabyWanted2013 skriver:

Blev meldt for socialt bedrageri af en veninde der blev sur, men kommunen mente ikke at der var noget at komme efter, men efter et ½ år endte de med at ringe på min dør en morgen kl 6.30 og forlange at komme ind 

det lyder ubehageligt

Anmeld

9. juni 2014

MizzMommy2015

Anonym skriver:

det lyder ubehageligt

Det var dybt ubehageligt - de var virkelig ubehagelige - de rodede i skabe, skuffer, på min datters værelse osv. 
Det var 2 mænd der kom - som enlig mor var det ikke lige det fedeste at blive vækket til. 

Anmeld

9. juni 2014

forår

BabyWanted2013 skriver:

Det var dybt ubehageligt - de var virkelig ubehagelige - de rodede i skabe, skuffer, på min datters værelse osv. 
Det var 2 mænd der kom - som enlig mor var det ikke lige det fedeste at blive vækket til. 

Ej øv hvor ubehageligt... Hvad ledte de konkret efter ved du det?

Anmeld

9. juni 2014

Anonym trådstarter

BabyWanted2013 skriver:

nej det kan jeg godt forstå! Ledte de efter spor fra de evt samlever? Hvilken kommune var det i?

Anmeld

10. juni 2014

Liiiine

lyder umiddelbart lidt lusket at TS er anonym og spørger til om man er blevet tjekket af kommunen og de der er bliver spurgt til hvilken kommune? 

Noget ts prøver at skjule da? :s

Anmeld

10. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey
Liiiine skriver:

lyder umiddelbart lidt lusket at TS er anonym og spørger til om man er blevet tjekket af kommunen og de der er bliver spurgt til hvilken kommune? 

Det kunne også være at TS bare spørger til kommune for at høre, om det er i TS's kommune det er foregået, hvis TS frygter selv at blive undersøgt uanset, om en eventuel undersøgelse er berrettiget.

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Liiiine skriver:

tyv tror hver mand stjæler?

Anmeld

10. juni 2014

stjernehimmel

Mon ikke bare man er nysgerrig efter hvorfor du spørg....

Hver kommune tolker div regler vidt forskelligt, og udbetaling danmark ligger ikke finger imellem og tolerere INGEN form for familie tænkning eller at man nærmest er i forhold...( fik jeg pænt penslet ud da jeg framelde mig som enlig)

Personligt har jeg aldrig selv været i søgelyset, men kender til en del der er blevet falsk indberettet og folk der har betalt store bøder mm fordi de har snydt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.