Ingen tvivl om det er røvtur. Følelsesmæssigt er det jo et kæmpe slag i ansigtet når man drømmer om en baby.
Men, det halve år skal nok går relativt hurtigt. Hver måned er der en måned mindre og efter jul er i i gang igen med en drømmebaby der helt sikkert er ventetiden værd.
jeg kender til ventetiden, den er skrækkelig. Det tog os 14 mdr at blive gravid med drømmebabyen...længe i min verden. Ved scanningen var babyen død og den blev fjernet. Tog hårdt på mig. Vi gik i gang igen lige bagefter, men først 24 mdr, dvs 2 laaaange år efter stod jeg med endnu en positiv test. så mit drømmebarn var meget længe ventet, men bestemt besværet værd og ville gøre det igen for at få lige netop ham:-)
Var også igennem en SA inden hans ene lillesøster blev lavet. Der blev jeg dog hurtigt gravid igen bagefter så den var nemmere at håndtere.
De 6 mdr du skal kontrolleres er i virkeligheden kun 6 forsøg på at lave en drømmebaby. Man får jo kun en chance hver måned, så det er 6 chancer og ikke ret meget set med de øjne. men pøj med det, håber alle prøverne arter sig frem over.
Anmeld