Det her er vist bare en update til dem som har været så søde at svare på alle mine spørgsmål i en meget svær tid:
Jeg blev (igår) indkaldt til en samtale på sygehuset på fredag, for at få svar på om jeg har haft en mola graviditet som jo blev fjernet for knap to uger siden.
Inderst inde vidste jeg godt, at hvis jeg blev hevet til samtale, var det fordi der var noget at snakke om - så der blev mit lille håb, endnu mindre!
I dag brast det så fuldstændigt, da lægen fra sygehuset ringede for at fortælle mig at det var mola, og at de nu vil følge mig meget tæt, og at jeg derfor skal have taget en blodprøve i morgen, som de får svar på fredag inden samtalen.
Så nu er det sådan det er! En mola........ Jeg er helt ødelagt - ønsket om endnu en baby tæt på vores første, er blevet skubbet så langt, at jeg næsten overvejer at det bare ikke skal være. Den ventetid som vi går i møde, alle de blodprøver og kontroller, alle de graviditeter og babyer omkring os - jeg har bare mest lyst til at grave mig ned og lukke mig inde!
Selvom det på ingen måde er sandt eller rationelt, føler jeg at verden er uretfærdig og imod MIG!!! Og fordi jeg føler sådan, føler jeg mig også som et dårligt menneske, fordi jeg bare kun tænker på mig selv 

Anmeld