Nervøs for "date"!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2014

Liiiine

Øv hvor tarveligt!!! 

Lærer aldrig at forstå den slags typer. Så sig dog fra, fra begyndelsen!

Det lyder kliché agtigt men der SÅ mange andre søde derude. Heldigvis fandt du ud af at han ikke var værd at samle på før i overhovedet mødtes. 

Ps. single.dk kan anbefales der er mange i start/midt tyverne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Putte-mor skriver:

Sikke da et KÆMPE fjols.

Fatter ikke hvordan han kunne få sig selv til det.
Har du ikke hørt fra ham siden du ringede hvor han tog den??

Var det en du kendte godt. Håber ikke det var en lang togtur hjem, inden du kunne lade følelserne have frit spil

Håber snart du finder en der kan vise dig hvordan mænd burde være

Stort kram til dig fra en anden single mor på 9. år

Nej, jeg har intet hørt siden hans aflysning pr. sms og da han tog tlf da jeg ringede fra skjult nr...

Nej, vi havde skrevet sammen et par uger, og han havde spurgt igen, og igen, og igen om ikke jeg ville mødes med ham, og jeg havde afvist ham gang på gang da jeg ikke følte mig klar efter et MEGET hårdt brud med min eks... Valgte så at sige ja til sidst, tænkte det ikke kunne skade, men meldte klart ud at jeg ikke ønskede sex eller lignende, hvortil hans kommentar var "ja lev du bare i cølibat indtil du finder din næste kæreste " - troede sådan set bare han mente det for sjov...

Togturen var kun 20 min, og inden da havde han jo også skrevet hvad han ville lave af mad, at han lige havde handlet ind osv...

Jeg blev (og er) heldigvis ikke spor ked af det, mere skuffet og bitter, og ikke mindst GLAD for at det ikke endte med at blive, så stor en idiot som han er!

Anmeld

10. juni 2014

Chellie

Ej, hvor en spasser...! *LOL* Han er da vist ikke værd at samle på, med sådan en tåbelig opførsel .. Ud med ham, og hurtigt videre! 

Skrev ovenstående, men jeg er faktisk helt gal på dine vegne ..! Han har da godt nok spildt din tid, med alt den pressen på for at mødes, kun for at brænde dig af..! Han er da ikke en rigtig mand, når han ikke engang kan finde ud af at sige "undskyld, men jeg er altså ikke interesseret alligevel", men bare vælger at ignorere opkald og beskeder istedet..! Sikke en ... ja, vatpik! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.