Nervøs for "date"!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.784 visninger
12 svar
8 synes godt om
4. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg har efter lang tids tilbageholdenhed sagt ja til en sød fyr, og vi skal nu mødes hos ham på fredag, hvor han vil lave mad til mig...

Men det er sgu ved at være nogen år siden jeg har været på markedet, jeg er helt lost hvad angår påklædning, samtaleemner, ok/ikke ok (ifht berøring, kys, evt sove sammen osv osv), og så er jeg bare super bange for at jeg ikke er hans type!

Help ladies! (Obs, det skal lige siges vi begge er i start/midt tyverne )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2014

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Jeg har efter lang tids tilbageholdenhed sagt ja til en sød fyr, og vi skal nu mødes hos ham på fredag, hvor han vil lave mad til mig...

Men det er sgu ved at være nogen år siden jeg har været på markedet, jeg er helt lost hvad angår påklædning, samtaleemner, ok/ikke ok (ifht berøring, kys, evt sove sammen osv osv), og så er jeg bare super bange for at jeg ikke er hans type!

Help ladies! (Obs, det skal lige siges vi begge er i start/midt tyverne )

Hvor lyder det hyggeligt

nu har jeg ik datet så meget siden jeg blev single men jeg syns da altid at samtaleemnerne kommer af sig selv og gør de ikke så er det nok ikke det rigtige match

ang tøjet så vil man jo altid godt se godt ud når man er på date uden at det virker alt for påtaget - det vigtigste er nok man føler sig tilpas i det så man ikke sidder og tænker på det i løbet af aften.

har aldrig selv overnattet ude på første date men det er jo forskelligt hvad man er til da jeg sov første gang hos ham jeg dater så var det aftalt på forhånd og jeg fortalte at jeg gerne ville sove der men at han ikke ville få noget sex - så vidste han det

rigtig god fornøjelse 

Anmeld

5. juni 2014

Chellie

Helt ærligt.. Og det lyder måske nok som en kliché, men jeg mener det faktisk .. Jeg synes altså, det er meget mere vigtigt for dig, om han er din type 

Tag det på, som du føler dig tilpas, lækker og glad i, vær den, du nu engang er. Og lad det være op til fyren, om han kan lide hvad han ser. 

Se på det sådan her: Hvis du nu faktisk ikke er hans type, men gør alt for at forsøge at være det på dagen.. Så kan det selvfølgelig være, at jeres date går godt, og I går på en date mere, og på et tidspunkt bliver kærester. Og det er fint, så længe du lader som om, du er noget, du faktisk ikke er. Men, på et tidspunkt opdager lærer han altså den rigtige dig at kende, uanset. Og så er det jo noget skidt, hvis du er nået at blive glad for ham...?

Nææ, præsenter din "pakke" - den du er, det du går op i, selvfølgelig fra den pæne side, men stadig. Og spekuler så mere på, om du kan lide hans pakke. Det er meget mere interessant 

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej alle, lige en kort update...

Idioten valgte så at brænde mig af, efter jeg havde stået i 10 minutter og ventet på ham på banegården...  Han har 5 minutter inden han valgte at aflyse, skrevet at han kommer og henter mig, og at han er på vej i bil!

Han vælger så at skrive "Beklager mange gange, men jeg er nødt til at aflyse eftersom der lige er sket noget personligt", hvortil jeg svarer, at det er ok, at jeg vil finde ud af at komme tilbage med toget, og han må skrive når han får tid, om det var noget alvorligt..... Jeg hører INTET, og kan nu se på hans Facebook at der er livlig aktivitet og glade dage... Sådan en spasser

Men er bare glad for at det ikke nåede at blive til mere end snak om at lære hinanden at kende - sådan en idiot har jeg da ikke brug for i mit liv!

Anmeld

10. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej alle, lige en kort update...

Idioten valgte så at brænde mig af, efter jeg havde stået i 10 minutter og ventet på ham på banegården...  Han har 5 minutter inden han valgte at aflyse, skrevet at han kommer og henter mig, og at han er på vej i bil!

Han vælger så at skrive "Beklager mange gange, men jeg er nødt til at aflyse eftersom der lige er sket noget personligt", hvortil jeg svarer, at det er ok, at jeg vil finde ud af at komme tilbage med toget, og han må skrive når han får tid, om det var noget alvorligt..... Jeg hører INTET, og kan nu se på hans Facebook at der er livlig aktivitet og glade dage... Sådan en spasser

Men er bare glad for at det ikke nåede at blive til mere end snak om at lære hinanden at kende - sådan en idiot har jeg da ikke brug for i mit liv!

Øv 

godt du ikke fik invisteret en masse tid og følelser i ham

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Ja, sur r*v, havde taget tidligere fri for at kunne nå hjem og gøre mig "klar", havde brugt tid på at komme til toget, brugt penge på at tage toget, og så aflyser han, efter 10 min hvor jeg har stået og ventet i regnvejr... Han når som sagt at skrive at han er på vej i bil, vi når at aftale hvor han skal komme hen på banegården, og jeg får spurgt hvilken bil han kører i, lige inden han så vælger at aflyse.. Ultimative svinske handling, men jeg vælger jo så bare at tro på ham i første omgang, 1. så troede jeg simpelthen ikke på at man kunne være SÅ stor en idiot, og 2. så kunne det jo faktisk være at der var sket noget alvorligt...

Vælger at ringe til ham om aftenen, hvor han ikke tager telefonen... Ringer igen dagen efter - han tager den ikke... Ringer så fra skjult nummer, og vupti, gevinst Sagde dog intet, smed bare røret på, for der blev det soleklart hvad hans agenda havde været. Bum bum, godt jeg fik sagt fra start at han ikke skulle forvente sex eller lignende - kunne mærke at det pissede ham af, og det er sgu da nok også det der har fået ham til at aflyse

Anmeld

10. juni 2014

SandraXOXO

Sikke et fjols :-S Ej men du er da bedst tjent med at blive brændt af, at spilde tid på ham havde sgu været meget værre!
Sådan en åndssvag klovn, håber du slipper for den type fremover :-D

Anmeld

10. juni 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Ja, sur r*v, havde taget tidligere fri for at kunne nå hjem og gøre mig "klar", havde brugt tid på at komme til toget, brugt penge på at tage toget, og så aflyser han, efter 10 min hvor jeg har stået og ventet i regnvejr... Han når som sagt at skrive at han er på vej i bil, vi når at aftale hvor han skal komme hen på banegården, og jeg får spurgt hvilken bil han kører i, lige inden han så vælger at aflyse.. Ultimative svinske handling, men jeg vælger jo så bare at tro på ham i første omgang, 1. så troede jeg simpelthen ikke på at man kunne være SÅ stor en idiot, og 2. så kunne det jo faktisk være at der var sket noget alvorligt...

Vælger at ringe til ham om aftenen, hvor han ikke tager telefonen... Ringer igen dagen efter - han tager den ikke... Ringer så fra skjult nummer, og vupti, gevinst Sagde dog intet, smed bare røret på, for der blev det soleklart hvad hans agenda havde været. Bum bum, godt jeg fik sagt fra start at han ikke skulle forvente sex eller lignende - kunne mærke at det pissede ham af, og det er sgu da nok også det der har fået ham til at aflyse

Jeg er rystet, sikke et fjols! 

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Må sgu også erkende at de sommerfugle der var i maven hele eftermiddagen, togturen, og minutterne hvor jeg ventede på at se ham køre ind på parkeringspladsen, blev erstattet af bitterhed pænt hurtigt.... Mine veninder og min mor mente at jeg lige skulle give det en chance, for det kunne ikke passe andet end at der var sket et eller andet, men jeg VIDSTE bare at det var løgn, og at han havde fået kolde fødder...

Havde han nu for fanden bare været mand nok til at sige det tidligere, som minimum inden jeg tog toget, i stedet for 10 min efter at han SKULLE have hentet mig...

Anmeld

10. juni 2014

Mutti2

Sikke da et KÆMPE fjols.

Fatter ikke hvordan han kunne få sig selv til det.
Har du ikke hørt fra ham siden du ringede hvor han tog den??

Var det en du kendte godt. Håber ikke det var en lang togtur hjem, inden du kunne lade følelserne have frit spil

Håber snart du finder en der kan vise dig hvordan mænd burde være

Stort kram til dig fra en anden single mor på 9. år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.