Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KittyGirl skriver: Min dreng er lige fyldt 4, og har netop lige været i den der fase med absolut ikke at ville høre efter.."jeg vil selv" "jeg ved bedst" "jeg kan bedre end jer"Og den sluttede heldigvis for nylig - så har en ultra dejlig dreng igen Så HOLD UD! I er der næsten!
Min dreng er lige fyldt 4, og har netop lige været i den der fase med absolut ikke at ville høre efter.."jeg vil selv" "jeg ved bedst" "jeg kan bedre end jer"Og den sluttede heldigvis for nylig - så har en ultra dejlig dreng igen Så HOLD UD! I er der næsten!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mamalou skriver: Lyder fuldstændig som min Villads på 3 år... Jeg sætter rekord i at gentage mig selv
Lyder fuldstændig som min Villads på 3 år... Jeg sætter rekord i at gentage mig selv
Der er noget med de Villads'er. Min hedder jo også Villads
Isabella_mor skriver: Der er noget med de Villads'er. Min hedder jo også Villads
Ved selvfølgelig godt at vi ikke er de eneste i verden der oplever den selektive hørelse, men hvor er det rart at få bekræftet :-)
Så mange tak for jeres input.
Åhhh gud, der er håb!
Dét er jeg glad for at du skriver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128