Hør nu efter knægt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
14 svar
6 synes godt om
3. juni 2014

moaren

Gad vide om vi er de eneste i verden der har en knægt på 4 år, som bare IKKE hører efter.

For pokker hvor bliver man sindsyg af at skulle skælde ud og være "efter" ham konstant. 

Der skal nye dræn i ørerne om 14 dage og det håber jeg godt nok kan hjælpe på det. Han råber rigtig meget og har undertryk i ørerne, så mon ikke det skulle kunne gøre en forskel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Isabella_mor

Her har vi en dreng på 3,5 år, med selektiv hørelse, det vil sige at han hører kun det han vil høre. Der er intet galt med hørelsen, han gider bare ikke høre efter... 

Det er virkelig frustrerende

Anmeld

3. juni 2014

Chewy

He he, vi har også en lille gut på 3,2 år, og han hører også kun det han selv vil høre  Så tænker det er alderen, men det ville da være skønt, hvis dræn kunne afhjælpe det.

Anmeld

3. juni 2014

Noahmor

Moaren skriver:

Gad vide om vi er de eneste i verden der har en knægt på 4 år, som bare IKKE hører efter.

For pokker hvor bliver man sindsyg af at skulle skælde ud og være "efter" ham konstant. 

Der skal nye dræn i ørerne om 14 dage og det håber jeg godt nok kan hjælpe på det. Han råber rigtig meget og har undertryk i ørerne, så mon ikke det skulle kunne gøre en forskel 

Min dreng er lige knap 3,5 år og han har ingen problemer med ørerne, men han hører absolut heller ikke efter! Og lige pludselig kender han ikke betydningen af ordet nej, uanset hvor højt det bliver sagt. 

Anmeld

3. juni 2014

Ciss

Når han råber højt selv og har forkert tryk i øret, så hører han ikke så godt, så det er nu meget naturligt, at han ikke altid får ting med sig. Sørg for at have øjenkontakt med ham, før du snakker. Gå gerne tæt på og snak roligt og tydeligt. Det hjælper ret godt. Har selv været igennem det der.

Min er også 4 år, og nu lider han kun af selektiv hørsel - og det er noget helt andet og langt mere irriterende - og vist desværre meget normalt for smådrenge på 4 år....

Anmeld

3. juni 2014

Clisolka

Moaren skriver:

Uhhh jeg har en pige herhjemme der bliver 4 til oktober - hun har i hvert fald hø i ørene. Intet galt med ørene, hun vil bare ikke høre efter 

Anmeld

3. juni 2014

Mettefpigen

Min dreng er 2,9 år og han hører absolut heller ikke efter her for tiden.... meget frustrerende!!!

Anmeld

3. juni 2014

Troldemommi

Min Johanne på 2,8 har også er mærkelig hørelse for tiden, nogle ting hører hun fint og andre ting ja de ligesom fordamper på vej hen til hende, det må være varmen

Monica

Anmeld

3. juni 2014

Ryberg

Min dreng er lige fyldt 4, og har netop lige været i den der fase med absolut ikke at ville høre efter..
"jeg vil selv" "jeg ved bedst" "jeg kan bedre end jer"

Og den sluttede heldigvis for nylig - så har en ultra dejlig dreng igen

Så HOLD UD! I er der næsten!

Anmeld

3. juni 2014

Mamalou

Isabella_mor skriver:

Her har vi en dreng på 3,5 år, med selektiv hørelse, det vil sige at han hører kun det han vil høre. Der er intet galt med hørelsen, han gider bare ikke høre efter... 

Det er virkelig frustrerende

Lyder fuldstændig som min Villads på 3 år... Jeg sætter rekord i at gentage mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.