Hej piger.
Ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg. Få luft måske, eller et par gode råd eller erfaringer fra lignende situationer.
Min kæreste og jeg fandt sammen for lidt over 3 år siden. Vi var smask forelskede og ville det hele på den halve tid. Vi flyttede næsten øjeblikkeligt sammen og jeg blev efter 8 mdr planlagt gravid.
Vi fik den dejligste dreng som vi begge elsker højere end noget andet.. Men det har virkelig været hårdt..
Efter fødslen, som endte i akut kejsersnit og på alle måder gik virkelig dårligt, fik jeg det skidt. For det første blev jeg syg efterfølgende med høje infektionstal og blødninger i livmoderen, så vi måtte indlægges igen. Derudover fik jeg en fødselsdepression, som var på grænsen til en fødselspsykose. Det har været en virkelig hård start på livet som mor og som forældre for os. Min kæreste har været fantastisk og været lige så meget på som mig. Han har stået ligeså meget op om natten og den slags selvom han skulle op på job. Han har virkelig været der meget for mig. Men nu føles det også som om han er ved at være "kørt ned" eller hvad man skal sige.
Vi er midt i en kæmpe krise og har været det i snart et år. Jeg har et kæmpe behov for at han fortæller mig hvor smuk han synes jeg er, hvor meget han elsker mig, klapper mig kærligt i røven og gør nogle kærlige ting som at komme hjem med en blomst eller noget i ny og næ. Men det virker til at han nu bare er en træt far der ikke orker ret meget..
Når vi snakker om det, siger han at han elsker mig og at han synes alle de der ting, men han ved ikke hvordan han skal sige dem og han tænker heller ikke rigtig over at sige det. Han er også af natur en meget stille og genert mand. Jeg er hans første kæreste, så han har ikke rigtig skulle gøre den slags før.
Jeg tænker tit at vi nok var for hurtige til at få barn, fordi vi kun kendte den nyforelskede side af hinanden dengang, men ville selvfølgelig ALDRIG bytte min søn for noget, og nu er tingene som de er.
Jeg ved bare ikke hvad jeg skal stille op.. Jeg er ked af det hver dag fordi jeg føler jeg mangler bekræftelse og kærlighed. Er træt af følelsen af "bare" at være mor, rengøringskone og kok - og ikke være en begæret og elsket kæreste.
Han siger han vil prøve at blive bedre til at sige søde ting, gøre søde ting osv - men der sker bare ikke rigtig noget.. :-(
Suuuuuk..