isabellasmor skriver:
Jeg går på barsel om 1 mdr. Vores datter er lige startet i institution, vuggestue. Hun skal i børnehave efter sommerferien.
Jeg vil gerne holde hende hjemme nogle dage i ugen og så give hende 2-3 korte dage i ugen . Hvordan kunne sådan en uge se ud? Tænker det er bedst for både pædagoger og vores datter hvis det blev fast e dage . Har også overvejet at tage hende ud, men så skal hun starte op igen om 1 år, til den tid vil hun næsten Være 4 år, og trods min "modstand" mod institutioner, så synes jeg det ville Være bedst for hende at bibeholde et par dage om ugen i institution for legens skyld .
Hvad tænker i? Hvordan har i selv gjort?
Min søn har før gået 9-15 og der sover han jo så 12-14.30. men det har egentlig ikke været optimalt, da der skete for meget når jeg afleveret der kl 9, og kl 15 var de lige gået på legepladsen og han ville ikke med hjem.
Nu aflevere jeg kl 7.30-8 og henter kl. 12. Så har han en stille og rolig morgen hvor de andre børn kommer løbende og der roligt når han kommer, og jeg henter ham til lur. Det fungere super godt..
Og når baby kommer - forhåbentlig en af de nærmeste dage - så tror jeg også det vil fungere fint, for så vil han/hun måske falde i søvn når vi henter storebror (altså når baby er et par måneder eller 3 ik) og det vil give en naturlig middagslur for alle det midt på dagen - ØNSKETÆNKNING hehe..
Anmeld